Mooie muur gespot.
Fijne kleuren.
De structuur van de muur komt goed uit.
Mooie aanvulling bij de C.
"mijn eerste poging met de C...."
mijn eerste poging met de C.
![]()
Mooie muur gespot.
Fijne kleuren.
De structuur van de muur komt goed uit.
Mooie aanvulling bij de C.
Tonny ( 9 maart 2010)
Oh jee, Jet gaat het nog zwaar krijgen....... Alweer een fraaie "C". Mooie textuur en een fijne vlakverdeling met prettige kleuren. Ja,fraai!
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
Tonny ( 9 maart 2010)
Dit noem jij poging? Ik vind het een erg fraaie C hoor.
Kleuren zouden van mij nog wat meer "levendigheid" mogen hebben maar ik weet ook dat dat mijn afwijkende smaak is.
Fijne compo door de mooie vlakverdeling. Knap gedaan.![]()
Groet, Roland
Tonny ( 9 maart 2010)
Ja lekker zo'n oud muurje
Fraaie C !
Groetjes, Arjen
There is more, beyond the visible spectrum...
weblog: http://blogger.xs4all.nl/klaveraj website: http://www.xs4all.nl/~klaveraj
Tonny ( 9 maart 2010)
Dat stond dus precies in mijn reactie.
Excuus,ik zal trachten mijn (afwijkende) smaakideeen wat minder te uiten.
Ik dacht bij Cuba aan warm weer. Dat wat ik aan kleur aan de linkerzijde van de plaat eigenlijk zie. (meer verzadiging) Dat is de reden van mijn misschien wat ongenuanceerde opmerking.
Groet, Roland
nee joh niet nalaten hoor, jullie hebben me wel aan het denken gezet. Ik heb sinds een week een ander beeldscherm en daar zijn de foto's mooi helder op, hiervoor had ik een scherm die achteraf kapot was, toen waren mijn foto's in mijn ogen altijd donker, dus veel oplichten en verhelderen, nu hoeft dat ineens niet meer, en had dus niet door dat ze wel helderder konden, in mijn ogen zijn ze namelijk heel helder haha maar na het verwerken van jullie suggesties zie ik ook dat ze helderder kunnen, ik houd alleen niet van hele extreme kleuren.
THX
V.w.b. de helderheid en contrast kun je de balk onder aan de pagina gebruiken zodat je je monitor daarop goed kunt afstellen. Heb je misschien al gedaan.De kleuren afstellen wordt wat moeilijker zonder randapparatuur heb ik me hier laten vertellen. Ik gebruik de standaard kleur instelling van Windows.
Groet, Roland
heb hem gekalibreerd toen ik hem geplaatst heb. Vind zelf het contrast prima zo, maar misschien toch niet helemaal dus
Favorieten/bladwijzers