Cuba

Dit is de discussie "Cuba" in het forum Alfabet archief, onderdeel van Foto opdrachten op D-DIG.NL

"mijn eerste poging met de C...."

Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
    Tonny's schermafbeelding
    Tonny is offline Bronze Digger
    Reputatiekracht: 12
    Reputatie: 1741
    Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie
    Thanks!
    262
    Is 346 x bedankt in 345 berichten
    Rep kracht
    12

Cuba

mijn eerste poging met de C.

Hyves

anne's schermafbeelding
    anne is offline Team Assist
    Reputatiekracht: 57
    Reputatie: 6395
    anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    103
    Weblogartikelen
    6
    Thanks!
    1.018
    Is 1.113 x bedankt in 1.102 berichten
    Rep kracht
    57

Re: Cuba

Mooie muur gespot.
    Fijne kleuren.
    De structuur van de muur komt goed uit.
    Mooie aanvulling bij de C.
    Hyves

3. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen anne voor deze bijdrage:

Tonny ( 9 maart 2010)

Jos Kerssen's schermafbeelding
    Jos Kerssen is nu online Global Moderator
    Reputatiekracht: 31
    Reputatie: 2868
    Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Is 346 x bedankt in 342 berichten
    Rep kracht
    31

Oh jee, Jet gaat het nog zwaar krijgen....... Alweer een fraaie "C". Mooie textuur en een fijne vlakverdeling met prettige kleuren. Ja,fraai!
    Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
    Kiekdoosje: Nikon, what else!
    Hyves

5. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Jos Kerssen voor deze bijdrage:

Tonny ( 9 maart 2010)

Roland's schermafbeelding
    Roland is offline Team Assist
    Reputatiekracht: 48
    Reputatie: 6018
    Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Leeftijd
    43
    Afbeeldingen
    299
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    972
    Is 1.082 x bedankt in 1.078 berichten
    Rep kracht
    48

Dit noem jij poging? Ik vind het een erg fraaie C hoor.
    Kleuren zouden van mij nog wat meer "levendigheid" mogen hebben maar ik weet ook dat dat mijn afwijkende smaak is.
    Fijne compo door de mooie vlakverdeling. Knap gedaan.
    Groet, Roland
    Hyves

7. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Roland voor deze bijdrage:

Tonny ( 9 maart 2010)

Tonny's schermafbeelding
    Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie
    Thanks!
    262
    Rep kracht
    12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoAs Bekijk bericht
    Dit noem jij poging? Ik vind het een erg fraaie C hoor.
    Kleuren zouden van mij nog wat meer "levendigheid" mogen hebben maar ik weet ook dat dat mijn afwijkende smaak is.
    Fijne compo door de mooie vlakverdeling. Knap gedaan.
    hihi als je eens wist hoe veel ik ze al verhelderd heb, ik ben zelf van de softe. Maar elke keer horen dat de kleuren levendiger moeten, was ook niet leuk.
    Hyves

Arjen's schermafbeelding
    Arjen is offline Supporter
    Reputatiekracht: 33
    Reputatie: 3591
    Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    49
    Afbeeldingen
    130
    Thanks!
    507
    Is 454 x bedankt in 440 berichten
    Rep kracht
    33

Ja lekker zo'n oud muurje
    Fraaie C !

Groetjes, Arjen
    There is more, beyond the visible spectrum...
    weblog: http://blogger.xs4all.nl/klaveraj website: http://www.xs4all.nl/~klaveraj
    Hyves

10. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Arjen voor deze bijdrage:

Tonny ( 9 maart 2010)

Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Leeftijd
    43
    Afbeeldingen
    299
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    972
    Rep kracht
    48

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tones Bekijk bericht
    ........... Maar elke keer horen dat de kleuren levendiger moeten, was ook niet leuk.
    Dat stond dus precies in mijn reactie.
    Excuus, ik zal trachten mijn (afwijkende) smaakideeen wat minder te uiten.

Ik dacht bij Cuba aan warm weer. Dat wat ik aan kleur aan de linkerzijde van de plaat eigenlijk zie. (meer verzadiging) Dat is de reden van mijn misschien wat ongenuanceerde opmerking.
    Groet, Roland
    Hyves

Tonny's schermafbeelding
    Thanks!
    262
    Rep kracht
    12

nee joh niet nalaten hoor, jullie hebben me wel aan het denken gezet. Ik heb sinds een week een ander beeldscherm en daar zijn de foto's mooi helder op, hiervoor had ik een scherm die achteraf kapot was, toen waren mijn foto's in mijn ogen altijd donker, dus veel oplichten en verhelderen, nu hoeft dat ineens niet meer, en had dus niet door dat ze wel helderder konden, in mijn ogen zijn ze namelijk heel helder haha maar na het verwerken van jullie suggesties zie ik ook dat ze helderder kunnen, ik houd alleen niet van hele extreme kleuren.
    Hyves

Leeftijd
    43
    Afbeeldingen
    299
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    972
    Rep kracht
    48

THX
    V.w.b. de helderheid en contrast kun je de balk onder aan de pagina gebruiken zodat je je monitor daarop goed kunt afstellen. Heb je misschien al gedaan. De kleuren afstellen wordt wat moeilijker zonder randapparatuur heb ik me hier laten vertellen. Ik gebruik de standaard kleur instelling van Windows.
    Groet, Roland
    Hyves

Tonny's schermafbeelding
    Thanks!
    262
    Rep kracht
    12

heb hem gekalibreerd toen ik hem geplaatst heb. Vind zelf het contrast prima zo, maar misschien toch niet helemaal dus
    Hyves

Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten