Apart en onderscheidend werk.
Knappe resultaten. Sommige zijn niet echt mijn smaak, maar kunstzinnig zijn ze zeker.
En over kunst valt niet te twisten, want daar is geen smaak aan.
#1 en de karper zijn mijn favo's.
"@iedereen super bedankt en zelfs nog input ook kijkkijk ga zeker verder met een en ander fotoos koken en bakken, negatieven mishandelen ben helemaal geiinspireerd nu hahah nummer drie is op een grote vlag van de evenementen organisator te zien en heb haar direct gescout voor een modellendag vragen oproepen ..."
@iedereen
super bedankt en zelfs nog input ook
kijkkijk ga zeker verder met een en ander
fotoos koken en bakken, negatieven mishandelen
ben helemaal geiinspireerd nu hahah
nummer drie is op een grote vlag van de evenementen organisator te zien
en heb haar direct gescout voor een modellendag
vragen oproepen is t mooist wat er bestaat
dan krijg je dialoog en dat is wel t mooist wat een beeld mag doen
thanks!!!!
fotoveluwe.nl
Wat je ziet is niet wat er op je netvlies valt dat is wat je waarneemt...
een opname is nog geen foto!
Apart en onderscheidend werk.
Knappe resultaten. Sommige zijn niet echt mijn smaak, maar kunstzinnig zijn ze zeker.
En over kunst valt niet te twisten, want daar is geen smaak aan.
#1 en de karper zijn mijn favo's.
“Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things.” Robert Brault
Fotobram Dig it 2.0 !
fotoveluwe (16 december 2009)
Ik ben vooral benieuwd naar 2012.
Ik, fotograagApple, het beste onder de zon
De gustibus et coloribus non disputandum
Jorisfotografie Blok | Jorisfotografie Site
woeha
t eindgetal van mijn 5 jaren plan @JTD
fotoveluwe.nl
Wat je ziet is niet wat er op je netvlies valt dat is wat je waarneemt...
een opname is nog geen foto!
Ja, dan rest mij alleen nog maar te zeggen.............. de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
groet,
Leon
Indrukwekkende serie, geen 'gemiddelde-doorsnee' fotografie, maar een 'andere-kijk-op' fotografie noem ik het maar. Knap hoe je er steeds iets bijzonders van weet te maken. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen, boeiend zal het zeker zijn.![]()
Ik ben benieuwd naar een boek of registratie dat in 2011/12 uitkomt met de beste fotoveluwe foto's. Het is echt een andere manier van fotografie die je wel of niet aanstaat. In ieder geval zeer knap hoe deze platen tot uitvoering komen. #1, #3 en de karper spreken mij het meest aan.
Mooie, creatieve foto's die naar kunst neigen! 't Is niet allemaal mijn smaak, maar het eindresultaat ziet er wel heel apart uit, erg knap!
kijk, kies en klik
niet geschoten is geen foto!
Groetjes, Ingrid
Favorieten/bladwijzers