Mooie serie met over het algemeen warme volle kleuren.![]()
"1: Mijn allereerste foto kwam uit de meerkoetserie, en deze kwam als 'beste' uit de test... 2: Hier waren de meningen wat verdeeld over de uitgebeten plek, maar zelf vond ik het moment zo mooi.. was echt genieten. 3: Mijn nieuwe macrolens werd flink uitgeprobeerd..en dat ging met vallen en ..."
1: Mijn allereerste foto kwam uit de meerkoetserie, en deze kwam als 'beste' uit de test...
2: Hier waren de meningen wat verdeeld over de uitgebeten plek, maar zelf vond ik het moment zo mooi.. was echt genieten.
3: Mijn nieuwe macrolens werd flink uitgeprobeerd..en dat ging met vallen en opstaan..
4:
5: Er was mist voorspeld en het zou een zonnige dag worden, tijd om de wekker eens heel vroeg te zetten..
6:
7: De herfst diende zich aan..
8:
9:
10: De hekkensluiter van 2009...
![]()
Mooie serie met over het algemeen warme volle kleuren.![]()
“Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things.” Robert Brault
Fotobram Dig it 2.0 !
Ann (30 december 2009)
Wat een mooie serie Ann... je ziet je foto's eigenlijk steeds mooier en beter worden.
Een heel gaaf overzicht.![]()
Ann (30 december 2009)
Wat een prachtig jaar laat je hier zien, echt genieten. Veel heerlijke sfeerplaten met fijne compo's en kleuren. Van de macro's vind ik #4 ook heel speciaal. Je boekt goede progressie en geeft naar anderen ook fijn commentaar. Dank voor je bijdrage in 2009, ik zie uit naar je bijdrage in 2010![]()
Groet, Sophia
http://www.sophiamook.nl
eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn
Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm
Ann (30 december 2009)
Mooie serie met fraaie contrasten en kleuren. Sfeer weet je mooi vast te leggen op je foto's. #6 is mijn favo van je serie.
Dank voor al de reacties die je hebt gegeven.
Groet, Roland
Wat een fraai jaaroverzicht, Ann.
Zo mooi de verschillende jaargetijden vastgelegd in je platen.
Je hebt veel platen met prachtig licht vastgelegd, die kijken heel fijn.
# 4 vind ik heel fijn en ook # 10, echt een hele fijne afsluiter.
Ben benieuwd naar de platen in 2010, dat zullen vast weer beautys worden.
Dank voor je reacties op al mijn platen.![]()
Wat een schitterend overzicht, heel sfeervol allemaal! Mooie momenten, fijne compo's, echt een goed jaar!
kijk, kies en klik
niet geschoten is geen foto!
Groetjes, Ingrid
Favorieten/bladwijzers