Yeahhhh, ik heb um.... Nu met foto's

Dit is de discussie "Yeahhhh, ik heb um.... Nu met foto's" in het forum De Stamtafel, onderdeel van The Gateway Café op D-DIG.NL

"" Je kunt alleen beledigd/gekwetst worden als je het ZELF toelaat. Als je ZELF vindt dat er een kern van waarheid in zit. " Daarom voel ik mij als 'Canonist' (met ook een Nikon verleden...jazeker!) ook helemaal niet gekwetst door deze opmerkingen. WANT IK WEET WEL BETER..... Kom maar op ..."

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 42
    Arjen's schermafbeelding
    Arjen is offline Supporter
    Reputatiekracht: 33
    Reputatie: 3591
    Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    49
    Afbeeldingen
    130
    Thanks!
    507
    Is 454 x bedankt in 440 berichten
    Rep kracht
    33

Re: Yeahhhh, ik heb um....

"Je kunt alleen beledigd/gekwetst worden als je het ZELF toelaat.
    Als je ZELF vindt dat er een kern van waarheid in zit."

Daarom voel ik mij als 'Canonist' (met ook een Nikon verleden...jazeker!) ook helemaal niet gekwetst door deze opmerkingen.
    WANT IK WEET WEL BETER.....
    Kom maar op hoor...

Groetjes, Arjen
    There is more, beyond the visible spectrum...
    weblog: http://blogger.xs4all.nl/klaveraj website: http://www.xs4all.nl/~klaveraj

Bas's schermafbeelding
    Bas
    Bas is nu online Digger
    Reputatiekracht: 7
    Reputatie: 301
    Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven
    Thanks!
    0
    Is 36 x bedankt in 36 berichten
    Rep kracht
    7

Arme Arjen... Hij is nog niet zo ver, maar ooit zal hij het licht zien en bij de allergrootsen gaan horen.

Tot die tijd: sterkte.

Ingrid's schermafbeelding
    Ingrid is offline Digger
    Reputatiekracht: 4
    Reputatie: 510
    Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie
    Leeftijd
    45
    Thanks!
    40
    Is 88 x bedankt in 88 berichten
    Rep kracht
    4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas Bekijk bericht
    Psst.. Ze is een beginner he.. Nu is ze nog blij met haar Canon, maar voor hoe lang...
    Nog steeds blij hier hoor, LOL.
    Groetjes Ingrid

Bas's schermafbeelding
    Bas
    Bas is nu online Digger
    Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven Bas is hard op weg een goede reputatie te verwerven
    Thanks!
    0
    Rep kracht
    7

Weet je nog hoe blij je als kind kon zijn met een kwartje? Wat je daar wel niet voor snoepjes mee kon kopen... Nu haal je daar je neus voor op als dat het enige is wat je nog in je portemonnee hebt.

Ik bedoel maar.

Bas's schermafbeelding
    Bas
    Bas is nu online Digger
    Thanks!
    0
    Rep kracht
    7

(Oeps, ik bederf je plezier toch niet he..? )

Jos Kerssen's schermafbeelding
    Jos Kerssen is nu online Global Moderator
    Reputatiekracht: 31
    Reputatie: 2868
    Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Is 346 x bedankt in 342 berichten
    Rep kracht
    31

Zeg, wil je wel een beetje voorzichtig zijn met onze nieuwe leden

@Ingrid, wij zijn niet anti-canon hoor, alleen maar een heeeeeeeeel klein beetje pro-nikon (iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking zeg maar )
    Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
    Kiekdoosje: Nikon, what else!

Inkie's schermafbeelding
    Inkie is offline Supporter
    Reputatiekracht: 32
    Reputatie: 3518
    Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    41
    Afbeeldingen
    13
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    579
    Is 633 x bedankt in 630 berichten
    Rep kracht
    32

Welkom bij de Canon-club, de nikonezen worden gedoogd hier.....!
    en ze maken ook wel aardige platen hoor, dus ze weten toch wel een beetje waar we het over hebben...
    kijk, kies en klik

niet geschoten is geen foto!

Groetjes, Ingrid

Tonny's schermafbeelding
    Tonny is offline Bronze Digger
    Reputatiekracht: 12
    Reputatie: 1741
    Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie Tonny heeft een heel goede reputatie
    Thanks!
    262
    Is 346 x bedankt in 345 berichten
    Rep kracht
    12

ohhh een Canon gaaf!!!!!!!!!!!!

Ingrid is offline Digger
    Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie
    Leeftijd
    45
    Thanks!
    40
    Rep kracht
    4

Nee oh daar is toch heel wat meer voor nodig hoor
    Nog steeds lyrisch hier over mijn nieuwe camera, nee joh ik had laptop problems, kon effe drie dagen niet online en dat is afkicken zeg pfff.
    Groetjes Ingrid

Ingrid is offline Digger
    Leeftijd
    45
    Thanks!
    40
    Rep kracht
    4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coolpix Bekijk bericht
    Zeg, wil je wel een beetje voorzichtig zijn met onze nieuwe leden

@Ingrid, wij zijn niet anti-canon hoor, alleen maar een heeeeeeeeel klein beetje pro-nikon (iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking zeg maar )
    Hahaha ik heb op een ander forum ook al een Canon vs Nikon topic ervan gemaakt, terwijl ik alleen maar zei dat ik een nieuwe digi spiegelreflex heb gekocht.....
    Groetjes Ingrid

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten