![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"" Je kunt alleen beledigd/gekwetst worden als je het ZELF toelaat. Als je ZELF vindt dat er een kern van waarheid in zit. " Daarom voel ik mij als 'Canonist' (met ook een Nikon verleden...jazeker!) ook helemaal niet gekwetst door deze opmerkingen. WANT IK WEET WEL BETER..... Kom maar op ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Re: Yeahhhh, ik heb um....
"Je kunt alleen beledigd/gekwetst worden als je het ZELF toelaat.
Als je ZELF vindt dat er een kern van waarheid in zit." Daarom voel ik mij als 'Canonist' (met ook een Nikon verleden...jazeker!) ook helemaal niet gekwetst door deze opmerkingen. WANT IK WEET WEL BETER..... ![]() ![]() ![]() ![]() Kom maar op hoor... ![]() Groetjes, Arjen
||||
|
Arme Arjen... Hij is nog niet zo ver, maar ooit zal hij het licht zien en bij de allergrootsen gaan horen.
Tot die tijd: sterkte.
|
Citaat:
Nog steeds blij hier hoor, LOL.
|
Weet je nog hoe blij je als kind kon zijn met een kwartje? Wat je daar wel niet voor snoepjes mee kon kopen... Nu haal je daar je neus voor op als dat het enige is wat je nog in je portemonnee hebt.
Ik bedoel maar.
|
(Oeps, ik bederf je plezier toch niet he..?
)
|
Zeg, wil je wel een beetje voorzichtig zijn met onze nieuwe leden
![]() @Ingrid, wij zijn niet anti-canon hoor, alleen maar een heeeeeeeeel klein beetje pro-nikon (iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking zeg maar )
|
Welkom bij de Canon-club, de nikonezen worden gedoogd hier.....!
![]() en ze maken ook wel aardige platen hoor, dus ze weten toch wel een beetje waar we het over hebben...
|
Nee oh daar is toch heel wat meer voor nodig hoor
![]() Nog steeds lyrisch hier over mijn nieuwe camera, nee joh ik had laptop problems, kon effe drie dagen niet online en dat is afkicken zeg pfff.
|
Citaat:
![]()