![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Ik heb net mijn eerste digitale spiegelreflex camera gekocht. Het is geworden een Canon 500D met daarbij de lens 18-50mm F2,8-4,5 OS van Sigma. Door jullie goede adviezen kon ik een goede keuze maken. Deze lens zal ik voornamelijk binnen gebruiken. Volgende maand ws ga ik daar een 70-300mm lens ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Yeahhhh, ik heb um.... Nu met foto's
![]() ![]() ![]() Ik heb net mijn eerste digitale spiegelreflex camera gekocht.![]() ![]() ![]() Het is geworden een Canon 500D met daarbij de lens 18-50mm F2,8-4,5 OS van Sigma. Door jullie goede adviezen kon ik een goede keuze maken. Deze lens zal ik voornamelijk binnen gebruiken. Volgende maand ws ga ik daar een 70-300mm lens bij kopen OF van Canon OF van Sigma, dat weet ik nog niet. Ik heb vandaag vrij genomen, kan ik eens lekker beginnen met klungelen. ![]() ![]()
Groetjes Ingrid Laatst gewijzigd door Ingrid; 14 maart 2010 om 10:43. |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: Yeahhhh, ik heb um....
Ah, mooi, weer een Canonnist erbij!
Gefeliciteerd!! Joris
|
Tsssss, haal je iemand over om lid te worden van D-dig, koopt ze een Canon...........
![]() Gefeliciteerd meid! Goeie keuze (zeg ik dat nou echt?!? ). Laat maar komen die foto's
|
Citaat:
De accu ligt aan de oplader, daarna ga ik de hort op. En dan moet ik het progje nog even installeren en ontdekken, dus kan nog wel effe duren met die foto's. ![]() Ik heb er ook meteen een mooie rugtas bij gekocht, een LowePro, mooi joh veel ruimte erin en mijn laptoppie past er ook in, voor als ik naar Scotland ga. En handig voor een dagje dierentuin ofzo. Dan zonder laptop tuurlijk. Maar ik zit met een big grin op mijn gezicht, zo blij ben ik.
|
Wat leuk voor je zeg.. geweldig.. heel veel plezier met je nieuwe camera.
|
|
||||
|
Gefeliciteerd! (ik heb je draadje even naar de stamtafel verplaatst)
We zijn benieuwd naar je ervaringen en je resultaten
|
Zien, zien, zien. (foto's natuurlijk)
Gefeliciteerd, heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.
|
Proficiat. Heel veel plezier met je nieuwe camera
|
Altijd leuk zo 'n nieuwe camera. Veel plezier met het ontdekken van de mogelijkheden.