![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Ik denk er al een tijdje over om een uitje naar het openluchtmuseum in Arnhem te plannen. Is daar animo voor? Ik mik op een datum in mei of eventueel begin juni, bij voorkeur op een zaterdag. Wie belangstelling heeft mag zich hier melden, en bij voldoende potentiele deelnemers kunnen ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Foto-uitje openluchtmuseum
Ik denk er al een tijdje over om een uitje naar het openluchtmuseum in Arnhem te plannen. Is daar animo voor? Ik mik op een datum in mei of eventueel begin juni, bij voorkeur op een zaterdag. Wie belangstelling heeft mag zich hier melden, en bij voldoende potentiele deelnemers kunnen we er een officieel foto-uitje van maken.
||||
|
Re: Foto-uitje openluchtmuseum
Heb daar absoluut wel zin in maar ben van half mei tot half juni in Schotland. Lastige keuze natuurlijk maar ik hou het toch op Schotland. Begin mei geen optie?
|
Animo is er zeker bij mij, datum zal bepalend zijn voor Go of NoGo.
Leuk initiatief
|
Ja hoor.. ik doe mee...
|
|
||||
|
Begin mei is prima, als het tenminste niet te snel volgt op het uitje Culemborg (maakt voor mij niet uit, maar voor degenen die dan meegaan misschien wel).
|
Is daar al een datum van dan?
Begin mei is het wel mei-schoolvakantie dus kan het druk zijn. |
|
||||
|
@Tones: Ik heb je foto's bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat je niveau helaas onvoldoende is om mee te kunnen doen aan dit foto-uitje.
![]() Geintje natuurlijk, wees welkom en niet zo bevreesd, je foto's zien er prima uit en door ze te laten beoordelen kun je er alleen maar op vooruit gaan. Tenzij je dat niet wilt...
|
@Tones, Hoezo je foto's niet goed genoeg zijn? Kom op joh, ik heb net fff wat foto's van je website bekeken.
Ik zie daar erg fraaie exemplaren hoor. Ook van het openlucht museum.
|
Citaat:
![]() Kom op, gewoon mee gaan en mee doen! Je zult zien dat je plezier daardoor enkel maar toeneemt!
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| smoelenboek foto uitje | anne | Foto's Architectuur-uitje 2009 | 17 | 26 september 2009 19:13 |
| Foto uitje Rotterdam, Edyb | €dyb | Foto's Rotterdam | 14 | 15 januari 2008 22:12 |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |