D-DIG.NL D-DIG.NL

Ga terug   D-DIG.NL > Forum > Diggers on tour > Diggers-uitjes algemeen

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

Foto-uitje openluchtmuseum

Dit is de discussie "Foto-uitje openluchtmuseum" in het forum Diggers-uitjes algemeen, onderdeel van Diggers on tour op D-DIG.NL

"Ik denk er al een tijdje over om een uitje naar het openluchtmuseum in Arnhem te plannen. Is daar animo voor? Ik mik op een datum in mei of eventueel begin juni, bij voorkeur op een zaterdag. Wie belangstelling heeft mag zich hier melden, en bij voldoende potentiele deelnemers kunnen ..."

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19 februari 2010, 01:35
Bas's schermafbeelding
Bas Bas is offline
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 6
Reputatie: 256
Bas is hard op weg een goede reputatie te verwervenBas is hard op weg een goede reputatie te verwervenBas is hard op weg een goede reputatie te verwerven

Bedankjes gegeven: 0
Is 27 x bedankt in 27 berichten
Foto's bewerken toegestaan: Ja
Foto-uitje openluchtmuseum

Ik denk er al een tijdje over om een uitje naar het openluchtmuseum in Arnhem te plannen. Is daar animo voor? Ik mik op een datum in mei of eventueel begin juni, bij voorkeur op een zaterdag. Wie belangstelling heeft mag zich hier melden, en bij voldoende potentiele deelnemers kunnen we er een officieel foto-uitje van maken.
  #2 (permalink)  
Oud 19 februari 2010, 10:34
Jos Kerssen's schermafbeelding
Global Moderator
Rep kracht: 28
Reputatie: 2616
Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie

Leeftijd: 51
Afbeeldingen: 20
Bedankjes gegeven: 528
Is 311 x bedankt in 307 berichten
Stuur een bericht via Skype™ naar Jos Kerssen
Re: Foto-uitje openluchtmuseum

Heb daar absoluut wel zin in maar ben van half mei tot half juni in Schotland. Lastige keuze natuurlijk maar ik hou het toch op Schotland. Begin mei geen optie?
  #3 (permalink)  
Oud 19 februari 2010, 12:33
Roland's schermafbeelding
Team Assist
Rep kracht: 44
Reputatie: 5788
Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie

Leeftijd: 42
Afbeeldingen: 266
Bedankjes gegeven: 893
Is 1.036 x bedankt in 1.032 berichten

Animo is er zeker bij mij, datum zal bepalend zijn voor Go of NoGo.
Leuk initiatief
  #4 (permalink)  
Oud 19 februari 2010, 12:44
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 39
Reputatie: 4867
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Leeftijd: 44
Afbeeldingen: 55
Bedankjes gegeven: 818
Is 897 x bedankt in 889 berichten

Ja hoor.. ik doe mee...

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 19 februari 2010, 14:25
Bas's schermafbeelding
Bas Bas is offline
Geregistreerde gebruiker
Bas is hard op weg een goede reputatie te verwervenBas is hard op weg een goede reputatie te verwervenBas is hard op weg een goede reputatie te verwerven

Begin mei is prima, als het tenminste niet te snel volgt op het uitje Culemborg (maakt voor mij niet uit, maar voor degenen die dan meegaan misschien wel).
  #6 (permalink)  
Oud 19 februari 2010, 14:35
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 39
Reputatie: 4867
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Leeftijd: 44
Afbeeldingen: 55
Bedankjes gegeven: 818
Is 897 x bedankt in 889 berichten

Is daar al een datum van dan?

Begin mei is het wel mei-schoolvakantie dus kan het druk zijn.

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 19 februari 2010, 20:03
tones's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 11
Reputatie: 1551
tones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatietones heeft een heel goede reputatie

Bedankjes gegeven: 244
Is 308 x bedankt in 307 berichten

Ben wel totaal niet actief hier op het forum, gewoon omdat ik denk dat mijn foto's niet goed genoeg zijn. Maar zou graag mee willen naar het openluchtmuseum.

Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 20 februari 2010, 01:06
Bas's schermafbeelding
Bas Bas is offline
Geregistreerde gebruiker

@Tones: Ik heb je foto's bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat je niveau helaas onvoldoende is om mee te kunnen doen aan dit foto-uitje.

Geintje natuurlijk, wees welkom en niet zo bevreesd, je foto's zien er prima uit en door ze te laten beoordelen kun je er alleen maar op vooruit gaan. Tenzij je dat niet wilt...
  #9 (permalink)  
Oud 20 februari 2010, 01:17
Roland's schermafbeelding
Team Assist
Rep kracht: 44
Reputatie: 5788
Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatieRoland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie

Leeftijd: 42
Afbeeldingen: 266
Bedankjes gegeven: 893
Is 1.036 x bedankt in 1.032 berichten

@Tones, Hoezo je foto's niet goed genoeg zijn? Kom op joh, ik heb net fff wat foto's van je website bekeken.
Ik zie daar erg fraaie exemplaren hoor. Ook van het openlucht museum.
  #10 (permalink)  
Oud 20 februari 2010, 15:04
Jos Kerssen's schermafbeelding
Global Moderator
Rep kracht: 28
Reputatie: 2616
Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie

Leeftijd: 51
Afbeeldingen: 20
Bedankjes gegeven: 528
Is 311 x bedankt in 307 berichten
Stuur een bericht via Skype™ naar Jos Kerssen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tones Bekijk bericht
gewoon omdat ik denk dat mijn foto's niet goed genoeg zijn....
Dat maken wij wel uit! Foei

Kom op, gewoon mee gaan en mee doen! Je zult zien dat je plezier daardoor enkel maar toeneemt!
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
smoelenboek foto uitje anne Foto's Architectuur-uitje 2009 17 26 september 2009 19:13
Foto uitje Rotterdam, Edyb €dyb Foto's Rotterdam 14 15 januari 2008 22:12

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.

Valid XHTML 1.0 Transitional  Feedburner

0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 50% 55% 60% 65% 70% 75% 80% 85% 90% 95% 100%
Als je alle gradaties hierboven kunt onderscheiden is je monitor qua helderheid en contrast goed afgesteld.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
© 2007-2010 Dutch Digital Imaging Gateway, alle rechten voorbehouden.