2010 Bloemen Macro - Arjen

Dit is de discussie "2010 Bloemen Macro - Arjen" in het forum Diggers Werkplaats, onderdeel van Photozone op D-DIG.NL

"Dit soort foto's wordt zo ongeveer een handelsmerk van je... Zie een foto en ik denk van : "Hee, een Klavertje...." Ook deze past in het rijtje. Fijne foto!! Hou ik wel van. Sinds ik jou ken heb je wel vorderingen gemaakt hoor!!!..."

+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 33 EersteEerste ... 20 26 27 28 29 30 31 32 33 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 t/m 300 van 325
    HansNijenhuis's schermafbeelding
    HansNijenhuis is offline Supporter
    Reputatiekracht: 17
    Reputatie: 1040
    HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie
    Leeftijd
    58
    Afbeeldingen
    92
    Thanks!
    123
    Is 119 x bedankt in 119 berichten
    Rep kracht
    17

Re: 2010 Bloemen Macro - Arjen

Dit soort foto's wordt zo ongeveer een handelsmerk van je... Zie een foto en ik denk van : "Hee, een Klavertje...."
    Ook deze past in het rijtje. Fijne foto!! Hou ik wel van. Sinds ik jou ken heb je wel vorderingen gemaakt hoor!!!
    Groet, HansN

Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
    Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm

2. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen HansNijenhuis voor deze bijdrage:

Arjen (12 juli 2010)

Arjen's schermafbeelding
    Arjen is offline Supporter
    Reputatiekracht: 34
    Reputatie: 3601
    Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    49
    Afbeeldingen
    131
    Thanks!
    515
    Is 456 x bedankt in 442 berichten
    Rep kracht
    34

Dank je Hans!

Ik heb lang gehoopt een "eigen stijl" te vinden in het type foto's dat ik leuk vind om te maken.
    Om te horen dat ik 'herkenbaar fijn' bezig ben is prettig om te horen
    Ik hoop ook nog continuïteit te vinden (zonder in de valkuil van "te veel van hetzelfde" te vallen...)

Groetjes, Arjen
    There is more, beyond the visible spectrum...
    weblog: http://blogger.xs4all.nl/klaveraj website: http://www.xs4all.nl/~klaveraj

Arjen's schermafbeelding
    Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    49
    Afbeeldingen
    131
    Thanks!
    515
    Rep kracht
    34

Kan dit nog...of heb ik écht last van het warme weer?:

Ik noem het maar...eh?..."Radslag" (een Photoshop-"experiment")

Groetjes, Arjen
    weblog: http://blogger.xs4all.nl/klaveraj website: http://www.xs4all.nl/~klaveraj

Roland's schermafbeelding
    Roland is offline Team Assist
    Reputatiekracht: 48
    Reputatie: 6073
    Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Leeftijd
    43
    Afbeeldingen
    308
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    993
    Is 1.093 x bedankt in 1.089 berichten
    Rep kracht
    48

Jaaaaaa ja, jij noemt het zoeken, oefenen of experiment.
    Ik ben het volledig eens met Hans en zie weer een mooi "klavertje".

Nee Arjen, wat mij betreft heb je geen last van het warme weer.
    Fijne kleuren en kleurovergangen, mooi gedaan.
    Groet, Roland

anne's schermafbeelding
    anne is nu online Team Assist
    Reputatiekracht: 59
    Reputatie: 6435
    anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    103
    Weblogartikelen
    6
    Thanks!
    1.029
    Is 1.121 x bedankt in 1.110 berichten
    Rep kracht
    59

Dit is wel even meer dan oefenen.
    Hij is mooi uitgevoerd.
    De kleuren zijn lekker zacht.
    De diagonaal is fijn.
    De achtergrond is mooi in bijpassende kleur.
    Goed gedaan.

HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie
    Leeftijd
    58
    Afbeeldingen
    92
    Thanks!
    123
    Rep kracht
    17

Yep, 100% een 'Klavertje'...............

Maar ehhhh.... pfffffffffffffffffffft....ehhhhhh, een klein zeurpuntje.......................
    Ik mis een 'scherp stukkie' als vertrekpunt. Het is zo zoeken nu met mijn oogies..... Snap je?
    Groet, HansN

sophia's schermafbeelding
    sophia is offline Global Moderator
    Reputatiekracht: 67
    Reputatie: 6354
    sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    43
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    1.415
    Is 934 x bedankt in 930 berichten
    Rep kracht
    67

Lekker............. vooral doorgaan. Heerlijk soft, lekker helder, mooi kleurverloop en interessant beeld. Ik vind hem helemaal goed.
    Groet, Sophia
    http://www.sophiamook.nl
    eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn

Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm

Arjen's schermafbeelding
    Leeftijd
    49
    Afbeeldingen
    131
    Thanks!
    515
    Rep kracht
    34

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HansNijenhuis Bekijk bericht
    <kniperdeknip>Ik mis een 'scherp stukkie' als vertrekpunt. Het is zo zoeken nu met mijn oogies..... <knip>
    "Special for you" ga ik op zoek naar een 'scherp stukkie' in de tuin....maar dat valt helemaal niet mee met het nieuwe objectief...
    En mijn vrouw moet komende week "onder het mes" (scheurtje in de meniscus...en ze sport nooit ) dus het heeft even z'n tijd nodig...
    Hoewel: als zij volgende week geopereerd wordt (vlak bij het Vondelpark)...moet ik circa 3 uur wachten...(misschien even de IR mee het (vernieuwde) Vondelpark in?????!!!!)

Groetjes, Arjen

Leeftijd
    58
    Afbeeldingen
    92
    Thanks!
    123
    Rep kracht
    17

In ieder geval veel sterkte! Zij zal wat 'zwaarder' op jou leunen na de operatie. Minder tijd voor hobby's dus....
    Camera mee is geen slecht idee: geen betere manier om de wachttijd te doden als fotograferen.
    zeg, ze hebben voor de verbouwing van het Vondelpark toch niet alle bomen omgelegd, wel? Amsterdam doet nogal eens typisch met allerlei plannen.....

Succes met je lens...
    Groet, HansN

Arjen's schermafbeelding
    Leeftijd
    49
    Afbeeldingen
    131
    Thanks!
    515
    Rep kracht
    34

Weer even de 100mm Macro op de camera (ipv de 65mm MP-E)
    Voelt alsof ik weer even vrijuit mag kijken....

De laatste tijd ben ik nogal geïnteresseerd/geïntrigeerd door schaduw/licht-effecten en kon het daarom niet nalaten deze te schieten (in mijn rondje door de tuin):

Groetjes, Arjen

+ Reageren op discussie

Soortgelijke discussies

1. 2010
    By anne in forum Fotobeoordeling Overig
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 1 januari 2010, 20:04
  2. Jaaroverzicht 2009 Arjen
    By Arjen in forum De mooiste foto's van 2009
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 10 december 2009, 23:32
  3. Arjen 2008
    By Arjen in forum De mooiste foto's van 2008