![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Hierbij wil ik mij graag voorstellen als nieuw lid van d-dig. Mijn naam is Anja en ik woon in het noorden van Nederland. Sinds twee jaar heb ik een digitale spiegelreflexcamera, een Canon 40 d. In een ver verleden heb ik ook met een analoge spiegelreflex gefotografeerd, daarna een aantal ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
||||
|
voorstellen
Hierbij wil ik mij graag voorstellen als nieuw lid van d-dig.
Mijn naam is Anja en ik woon in het noorden van Nederland. Sinds twee jaar heb ik een digitale spiegelreflexcamera, een Canon 40 d. In een ver verleden heb ik ook met een analoge spiegelreflex gefotografeerd, daarna een aantal jaren compact. Met een compacte camera kun je prachtige opnames maken, maar ik wilde toch graag meer, vandaar de overstap naar de digitale spiegelreflex. En.. ik vind het geweldig! Wat een mogelijkheden en ik hoef niet meer op een afdruk te wachten om het resultaat te kunnen bekijken. Nu ben ik toe aan de volgende stap: het delen van mijn foto's met anderen om zo nog meer te leren. Mijn interesses op fotografie gebied liggen vooral bij landschap en natuur (flora en fauna), maar ik sta ook open voor andere richtingen binnen de fotografie. Groeten, Anja |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: voorstellen
Welkom!!
|
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Arjan voor deze bijdrage: | ||
Anja (10 maart 2010) | ||
|
||||
|
Welkom Anja,
We delen dezelfde camera, zie ik.. ![]() Altijd leuk om iemand 'tegen te komen' met dezelfde spullen. Ik ben benieuwd wat jij er uit haalt. Natuur en landschap hebben ook mijn interesse, dus ik ben benieuwd naar je werk. Veel plezier op D-DIG! Groetjes, Arjen
|
||||
|
Hallo Anja.
Leuk, dat je ons gevonden hebt. Zeker kun je hier veel opsteken over digitale fotografie. Veel plezier toegewenst dij D-Dig. Ik ben benieuwd naar je platen.
|
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen anne voor deze bijdrage: | ||
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Ann voor deze bijdrage: | ||
|
||||
|
Hoi Anja,
welkom op dit verslavende forum :-) Als je zoals jij openstaat voor nieuwe kennis en inspiratie om andere richtingen te verkennen ben je op precies het goede adres, laat maar komen die platen :-) Groetjes, Margo
"Photographic vision means seeing as opposed to merely looking.<...> Vision reflects what the photographer truly thinks, feels and believes." Joe Cornish geciteerd in het boek "Developing vision & style". |
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Visuweel voor deze bijdrage: | ||
Anja (11 maart 2010) | ||
|
||||
|
Hoi anja,
Welkom op dit leuke forum!! |
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen tones voor deze bijdrage: | ||
|
||||
|
Welkom Anja, veel plezier hier op D-DIG.
Zoals reeds eerder is gezegd, laat die platen maar komen. Citaat:
|
||||
|
Hallo Anja, heel veel plezier hier op het forum. Je bent van harte welkom.
|
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen @Jets voor deze bijdrage: | ||
|
||||
|
Ehhhh, had er al iemand geroepen dat we hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne afdeling architectuurfotografie hebben?
Een warm welkom hier natuurlijk. Dapper dat je afscheid hebt genomen van je restjes vrije tijd. Je krijgt daar een boel fotoplezier voor terug. En het gewouwel van ondergetekende natuurlijk
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Even voorstellen | fotowalter | Even voorstellen | 8 | 15 december 2009 07:20 |
| Voorstellen | Andre12 | Even voorstellen | 6 | 22 maart 2008 12:33 |
| Even voorstellen | Hennie Bruines | Even voorstellen | 3 | 12 maart 2008 20:49 |
| even voorstellen. | ronalddungen | Even voorstellen | 7 | 10 maart 2008 22:51 |
| even voorstellen | jasmin | Even voorstellen | 5 | 21 februari 2008 19:29 |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |