Bijzonder moment gepakt.
Leuk, zo'n overzicht.
Mooie kleuren en fijn uitgevoerd.
De lichtval op het plantje is heel fijn.
"Gisteren had ik eindelijk een keer het geluk het uitsluipen van een vuurjuffer te zien. Wat ontzettend mooi om mee te maken. Omdat mijn macrolens nog in reparatie is heb ik de foto's gemaakt met de 18-200 van Sigma. De kwaliteit kan misschien beter, maar ik wilde jullie deze toch ..."
Gisteren had ik eindelijk een keer het geluk het uitsluipen van een vuurjuffer te zien. Wat ontzettend mooi om mee te maken. Omdat mijn macrolens nog in reparatie is heb ik de foto's gemaakt met de 18-200 van Sigma. De kwaliteit kan misschien beter, maar ik wilde jullie deze toch graag laten zien.
Deel 1
Deel twee
Geen exif omdat het zoveel verschillende foto's zijn.
gr. Maria
Bijzonder moment gepakt.
Leuk, zo'n overzicht.
Mooie kleuren en fijn uitgevoerd.
De lichtval op het plantje is heel fijn.
Ik heb hier al hele mooie beelden van gezien maar helaas nog niet zelf meegemaakt. Je hebt de momenten goed gekozen en ook netjes in serie gezet. Jammer dat de beelden niet scherp zijn, balen ook dat je macrolens in reparatie is. Een herkansing voor zo'n moment heb je niet zomaar.![]()
Groet, Sophia
http://www.sophiamook.nl
eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn
Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm
Dag Maria,
Wat zal jij je gelukkig hebben gevoeld dit mee te mogen maken en dan nog je camera bij je ook! Dan ben je spekkoper...
Als ik met mijn snufferd boven op de foto ga zitten en uitvergroot zijn ze niet scherp, maar je hebt mij niet gevraagd dat te doen; je excuseert je al bij voorbaat. Dat hoeft van mij niet, want de emotie heb je feilloos vastgelegd en op een redelijke afstand vallen eventuele tekortkomingen niet zo op....
Mooie serie!!![]()
Groet, HansN
Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
Dit gebeurde achter ons huis in de tuin, dus de camera was zo gepakt.
Ik weet dat de foto's niet superscherp zijn, wel jammer, maar het moment maakt veel goed voor mij. Er was ook nog eens behoorlijk veel wind wat het nog moeilijker maakt. Het was in elk geval een superervaring die ik graag met jullie wilde delen.
Bedankt voor jullie reaktie.
gr. Maria
Het is een schitterende geboorte. Ik heb er ontzettend van genoten en vind het zo bijzonder dat je dit op de foto hebt gezet. Echt heel gaaf. Als je dan zegt dat je er ook nog heel veel wind bij hebt gehad.. tjee dan is het resultaat helemaal te gek.
Interessant om dit eens te zien. Je hebt er mooie platen van gemaakt. Presentatie in 2 vierluiken is ook erg crea. Je hoeft je niet te verontschuldigen voor zo'n serie. Mooi gedaan hoor.
Groet, Roland
Wat mooi om dit proces zo stap voor stap te zien. En dan is het echt wel balen als je dan je macrolens moet missen. Maar je hebt het zo ook mooi in beeld gebracht.
Groetjes,
Angela
"bescherm de dieren tegen de beesten"
@Jets, Roas en Angela, dankjewel voor jullie reaktie.
gr. Maria
Prachtig hoor Maria. Samen met je topic just born heb je de hele serie van de vuurjuffer nu compleet.Een beetje jammer van de scherpte, maar toch zeker de moeite waard.
m.v.g.
Bjorn
Mijn website: Bjorn van Lieshout - Natuurfotografie
Favorieten/bladwijzers