![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Structuur en z/w inderdaad en lijkt me er een prima object en foto voor. Ben benieuwd als je daadwerkelijk de geheugenkaart gaat inspecteren (ook prima als het hiet bij blijft maar zo'n opmerking schept natuurlijk verwachtingen )..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: By surprise << update >>
Haha je hebt gelijk hoor Dave, zie onder :-)
Paap 2 : ![]() Paap 3 waarbij ik maar vast zeg dat ik lekker over the top heb geburnd waardoor er veel ruis in zit : ![]() Paap 4 : ![]() Is't 'n beetje smakelijk ?
"Photographic vision means seeing as opposed to merely looking.<...> Vision reflects what the photographer truly thinks, feels and believes." Joe Cornish geciteerd in het boek "Developing vision & style". |
|
||||
|
Re: By surprise...
Fijne aanvullingen Margo.
|
Gave aanvulling... nr. 3 vind ik echt heel erg leuk.
Bij 4 heb je denk ik wat sensorviesjes laten zitten in de lucht. Dat lijkt op 2 ook precies in de ramen maar dat kan ook wat anders zijn. |
|
||||
|
Paap 2 wringt een beetje en vind ik de mindere. Paap 3 en 4 daarentegen gaan erin als, ehhhhh, Paap?
|
Oei, nr 3 is wel erg appetijtelijk, tegen het abstracte aan!
Nr. 2 is ook nietr verkeerd, zou wat helderder mogen, oogt een beetje donker. Kleurverloop in 4 is erg smakelijk, het schuine doet me wat minder.