![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Ook gemaakt in Papendorp. #1: doorkijkje #2:..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
||||
|
de Cope
|
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: de Cope
#1 Een fraai doorkijkje
#2 Vind ik echt prachtig. Heel erg mooi van kleur. Precies zoals ik het me kan herinneren toen ik dit gebouw heb gezien. Nu echter met prachtige lucht en zonnestralen. Mooie compo met die schuine lijnen en herhaling van ronde vormen. Gave Plaat Anne.
|
||||
|
Erntig fijne platen! Ik had het ter plekke al geroepen geloof ik
![]() Dat licht en die kleurtjes van nr. 2
|
||||
|
Cope = toch ook met een C...........
Ze zijn heel erg mooi geworden zeg.. die blauwe lucht en de kleurtjes van 2 super.. maar 1 met de reflectie over het water is ook erg mooi. Super zeg..
|
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen @Jets voor deze bijdrage: | ||
anne (10 maart 2010) | ||
|
||||
|
En daar kom je nu pas mee.............................
|
Ik heb er nog wel een, die zet ik bij de C.
|
|
||||
|
Fraai zeg, mooie lijnen en kleuren en de reflectie op #1 is lekker zeg
Groet, Sophia http://www.sophiamook.nl eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn ![]() Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm |
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen sophia voor deze bijdrage: | ||
|
||||
|
Hihi ik moet toch elke keer grinniken als ik zoveel verschillende interpretaties en invalshoeken zie van 1 en hetzelfde object :-)
Mooi gezien Anne, nr. 2 is favoriet :-)
"Photographic vision means seeing as opposed to merely looking.<...> Vision reflects what the photographer truly thinks, feels and believes." Joe Cornish geciteerd in het boek "Developing vision & style". |
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Visuweel voor deze bijdrage: | ||
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Dave voor deze bijdrage: | ||
|
||||
|
Ik ga voor de eerste, moet zelf wennen aan die scheefstand foto's, vind het wel mooi maar ben denk ik meer van het rechte.
|
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen tones voor deze bijdrage: | ||
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [provincieproject] De Cope (Utrecht) | anne | Fotobeoordeling Architectuur / Industriële vormgeving | 8 | 22 september 2009 12:24 |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |