Proficiat met je nieuwe speeltje, staat ook op mijn verlanglijstjeStel je voor dat hij je niet bevalt, ruil je toch gewoon met mijn D200
, dus schroom niet..........
Prachtige beelden met fraaie compo's . Goed met licht gewerkt en fraaie omzetting![]()
"foto's met de D700! Jaja, 't is er toch van gekomen! Wat een beest van een camera. Wat je er onder niet zulke goede lichtomstandigheden toch nog uit kunt krijgen! Ik was daardoor behoorlijk van de leg , maar heb er dit toch nog weten uit te persen. Dus: Schroom ..."
foto's met de D700!
Jaja, 't is er toch van gekomen!
Wat een beest van een camera. Wat je er onder niet zulke goede lichtomstandigheden toch nog uit kunt krijgen!
Ik was daardoor behoorlijk van de leg, maar heb er dit toch nog weten uit te persen.
Dus: Schroom niet om er jouw commentaar op te geven. Brand los!
groet,
een opgewonden menneke uit Den Bosch
1.
2.
3.
4.
5.
6. flinke crop
![]()
Proficiat met je nieuwe speeltje, staat ook op mijn verlanglijstjeStel je voor dat hij je niet bevalt, ruil je toch gewoon met mijn D200
, dus schroom niet..........
Prachtige beelden met fraaie compo's . Goed met licht gewerkt en fraaie omzetting![]()
Groet, Sophia
http://www.sophiamook.nl
eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn
Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm
Succes met je nieuwe camera.
Mooie platen zet je hier neer.
Fijne sferen weergegeven en mooie composities.
Fraai licht en fijn, om naar te kijken.
Wat Sophia zegt![]()
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
van harte gefeliciteerd!! mooie plaatjes en dat met iso 3200 woow ben onder de indruk
Laatst gewijzigd door Tonny; 5 maart 2010 om 12:11
Hey Leon,
Moet je nou weer efkes droog brood eten?
Mooie platen. Wie is de band?
Joris
Ik, fotograagApple, het beste onder de zon
De gustibus et coloribus non disputandum
Jorisfotografie Blok | Jorisfotografie Site
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik leg 'm wel voor de deur want hij bevalt mij niet zo. wie het eerst komt die het eerst maalt?!
Ja, fantastisch hè, op 3200 iso. En dan nog minder scherpte/diepte dan met een DX-camera, zodat je het onderwerp lekker los kunt maken van de achtergrond. Wel met de 24-70mm geschoten. Fantastische lens hoor!
En met dat droog brood eten, wil nogal meevallen. Ik heb mijn oude sok weer terug gevonden.
De band? In ieder geval onbekend voor mij. Kwamen volgens mij uit de regio.
groet,
Leon
De 24-70 staat ook nog op mijn lijstje, heb nu eerst 16-35 f2.8 gekocht, die is ook super, geweldig lens!!
Hoi Tony,
kun jij daar ook wat platen van laten zien? Ben benieuwd!
ja hoor komt eraan, even verkleinen.
Favorieten/bladwijzers