foto's van anne + update 1 en 2

Dit is de discussie "foto's van anne + update 1 en 2" in het forum Foto's Architectuur-uitje 2009, onderdeel van Architectuur uitje Utrecht, Papendorp op D-DIG.NL

"Vijf en zeven springen hier uit in mijn optiek. Dat wil niet zeggen dat vier en zes niks in zich hebben, integendeel. Maar omdat ik daar zelf ook ben geweest en de foto's a.h.w. 'gevoeld' hebt, is de 'meerwaarde' van vijf en zeven duidelijk. Benieuwd naar je andere opnames......."

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
    HansNijenhuis's schermafbeelding
    HansNijenhuis is offline Supporter
    Reputatiekracht: 17
    Reputatie: 1040
    HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie
    Leeftijd
    58
    Afbeeldingen
    92
    Thanks!
    123
    Is 119 x bedankt in 119 berichten
    Rep kracht
    17

Re: foto's van anne + update

Vijf en zeven springen hier uit in mijn optiek. Dat wil niet zeggen dat vier en zes niks in zich hebben, integendeel. Maar omdat ik daar zelf ook ben geweest en de foto's a.h.w. 'gevoeld' hebt, is de 'meerwaarde' van vijf en zeven duidelijk.
    Benieuwd naar je andere opnames....
    Groet, HansN

Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
    Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm

2. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen HansNijenhuis voor deze bijdrage:

anne (14 september 2009)

Jos Kerssen's schermafbeelding
    Jos Kerssen is nu online Global Moderator
    Reputatiekracht: 31
    Reputatie: 2883
    Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Is 349 x bedankt in 345 berichten
    Rep kracht
    31

Oh jee, ik had bij 1. nog niet eens gereageerd en jij zit al bij 7.!

1. Grappig, ik vind het juist iets hebben dat er onderin geen raampje in zit
    2. Mooie hoek
    3. ETA is ?
    4. Oehhh, die kleuren, mjam
    5. Voor het overzicht maar zelf heb ik er wat minder mee
    6. Strak, goed uitgevoerd
    7. Fijne golfjes maar de symetrie mist
    Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
    Kiekdoosje: Nikon, what else!

4. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Jos Kerssen voor deze bijdrage:

anne (14 september 2009)

anne's schermafbeelding
    anne is nu online Team Assist
    Reputatiekracht: 59
    Reputatie: 6435
    anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    103
    Weblogartikelen
    6
    Thanks!
    1.029
    Is 1.121 x bedankt in 1.110 berichten
    Rep kracht
    59

Black power.

#1:

#2:

#3:

#4:

#5:

HansNijenhuis's schermafbeelding
    HansNijenhuis is offline Supporter
    Reputatiekracht: 17
    Reputatie: 1040
    HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie
    Leeftijd
    58
    Afbeeldingen
    92
    Thanks!
    123
    Is 119 x bedankt in 119 berichten
    Rep kracht
    17

Re: foto's van anne + update 1 en 2

Zo, er wordt door de Office-gangers driftig gewerkt!! Weer een mooie serie Anne.. Vooral #2 en #4 doen het bij mij. Bij twee die raadselachtige onderdoorgang... Wat zit daarachter? En die verrukkelijke lijnen bij vier... Het is echt smullengeblazen..
    het enige wat ik bij jouw kpn-foto's mis, is het kolossale van het gebouw...

heb je nog meer lekkers??
    Groet, HansN

Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
    Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm

7. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen HansNijenhuis voor deze bijdrage:

anne (15 september 2009)

Roland's schermafbeelding
    Roland is offline Team Assist
    Reputatiekracht: 48
    Reputatie: 6073
    Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Leeftijd
    43
    Afbeeldingen
    308
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    993
    Is 1.093 x bedankt in 1.089 berichten
    Rep kracht
    48

Yellow:
    Twee, de groothoek en de wafeltjes (2,4,6 dus) zijn errug lekker Anne. Kleuren van 2 en 6 komen ook heel realistisch over. Knap gedaan.

Black:
    3 en 4 hebben smakelijke compo's met wederom realistische mooie kleuren. 5 heeft ook nog eens een mooi sterretje. Goed gezien. Mooi uitgevoerd.
    Groet, Roland

9. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Roland voor deze bijdrage:

anne (15 september 2009)

Jos Kerssen's schermafbeelding
    Jos Kerssen is nu online Global Moderator
    Reputatiekracht: 31
    Reputatie: 2883
    Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Is 349 x bedankt in 345 berichten
    Rep kracht
    31

Van de laatste update vind ik vooral 1. erg sterk. Mooie compo! En het sterretje is fraai natuurlijk.
    Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
    Kiekdoosje: Nikon, what else!

11. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Jos Kerssen voor deze bijdrage:

anne (15 september 2009)

Jet's schermafbeelding
    Jet
    Jet is offline Gold Digger
    Reputatiekracht: 45
    Reputatie: 5497
    Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Leeftijd
    45
    Afbeeldingen
    58
    Thanks!
    859
    Is 1.009 x bedankt in 995 berichten
    Rep kracht
    45

Dat gele gebouw heb ik nu een paar keer voorbij zien komen en jullie hebben er allemaal iets heel bijzonders van gemaakt. Jij hebt ook weer van die "persoonlijke" foto's. Je herkent gewoon jou erin... of meen ik een beetje te herkennen van de architectuurfoto's die ik van je gezien hebt. Echt knap zo je eigen stijl. Het zwarte gebouw laat je ook van hele eigen kanten zien...
    Erg leuk om dat zo te zien van jullie allemaal.
    Groetjes van Jet

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

13. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Jet voor deze bijdrage:

anne (16 september 2009)

Inkie's schermafbeelding
    Inkie is offline Supporter
    Reputatiekracht: 34
    Reputatie: 3603
    Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    41
    Afbeeldingen
    13
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    579
    Is 650 x bedankt in 647 berichten
    Rep kracht
    34

Fraaie series! Van yellow vind ik 6 en 7 erg fijn, mooie details.
    Black power 5 heeft een mooi verloop in de lucht; boven is 'ie blauw, onder de 'tunnel' grijs en dreigend. Sterretje is ook erg prettig!
    kijk, kies en klik

niet geschoten is geen foto!

Groetjes, Ingrid

15. De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Inkie voor deze bijdrage:

anne (22 september 2009)

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. hooibeestje (anne)
    By anne in forum Fauna
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 21 augustus 2009, 12:05