anne (14 september 2009)
"Vijf en zeven springen hier uit in mijn optiek. Dat wil niet zeggen dat vier en zes niks in zich hebben, integendeel. Maar omdat ik daar zelf ook ben geweest en de foto's a.h.w. 'gevoeld' hebt, is de 'meerwaarde' van vijf en zeven duidelijk. Benieuwd naar je andere opnames......."
Vijf en zeven springen hier uit in mijn optiek. Dat wil niet zeggen dat vier en zes niks in zich hebben, integendeel. Maar omdat ik daar zelf ook ben geweest en de foto's a.h.w. 'gevoeld' hebt, is de 'meerwaarde' van vijf en zeven duidelijk.
Benieuwd naar je andere opnames....
Groet, HansN
Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
anne (14 september 2009)
Oh jee, ik had bij 1. nog niet eens gereageerd en jij zit al bij 7.!
1. Grappig, ik vind het juist iets hebben dat er onderin geen raampje in zit
2. Mooie hoek
3. ETA is ?
4. Oehhh, die kleuren, mjam
5. Voor het overzicht maar zelf heb ik er wat minder mee
6. Strak, goed uitgevoerd
7. Fijne golfjes maar de symetrie mist
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
anne (14 september 2009)
Black power.
#1:
#2:
#3:
#4:
#5:
![]()
Zo, er wordt door de Office-gangers driftig gewerkt!! Weer een mooie serie Anne.. Vooral #2 en #4 doen het bij mij. Bij twee die raadselachtige onderdoorgang... Wat zit daarachter? En die verrukkelijke lijnen bij vier... Het is echt smullengeblazen..
het enige wat ik bij jouw kpn-foto's mis, is het kolossale van het gebouw...
heb je nog meer lekkers??
Groet, HansN
Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
anne (15 september 2009)
Yellow:
Twee, de groothoek en de wafeltjes (2,4,6 dus) zijn errug lekker Anne. Kleuren van 2 en 6 komen ook heel realistisch over. Knap gedaan.
Black:
3 en 4 hebben smakelijke compo's met wederom realistische mooie kleuren. 5 heeft ook nog eens een mooi sterretje. Goed gezien. Mooi uitgevoerd.
Groet, Roland
anne (15 september 2009)
Van de laatste update vind ik vooral 1. erg sterk. Mooie compo! En het sterretje is fraai natuurlijk.
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
anne (15 september 2009)
Dat gele gebouw heb ik nu een paar keer voorbij zien komen en jullie hebben er allemaal iets heel bijzonders van gemaakt. Jij hebt ook weer van die "persoonlijke" foto's. Je herkent gewoon jou erin... of meen ik een beetje te herkennen van de architectuurfoto's die ik van je gezien hebt.Echt knap zo je eigen stijl. Het zwarte gebouw laat je ook van hele eigen kanten zien...
Erg leuk om dat zo te zien van jullie allemaal.
anne (16 september 2009)
Fraaie series! Van yellow vind ik 6 en 7 erg fijn, mooie details.
Black power 5 heeft een mooi verloop in de lucht; boven is 'ie blauw, onder de 'tunnel' grijs en dreigend. Sterretje is ook erg prettig!
kijk, kies en klik
niet geschoten is geen foto!
Groetjes, Ingrid
anne (22 september 2009)
Favorieten/bladwijzers