Grappig hoe iedereen toch in staat is zijn eigen visie in zo'n nadrukkelijk vormgegeven onderwerp te leggen. Fijne platen met 3. en 5. als uitschieters voor mij
"Onder een mooi avondzonnetje en wat fotogenieker weer foto's geschoten van 'The Bridge'. 1. Construction 2. Doorkijkje 3. Lijnenspel 4. Higher 5. Spider..."
Onder een mooi avondzonnetje en wat fotogenieker weer foto's geschoten van 'The Bridge'.
1. Construction
2. Doorkijkje
3. Lijnenspel
4. Higher
5. Spider
![]()
Groet, HansN
Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
Grappig hoe iedereen toch in staat is zijn eigen visie in zo'n nadrukkelijk vormgegeven onderwerp te leggen. Fijne platen met 3. en 5. als uitschieters voor mij
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
HansNijenhuis (20 september 2009)
Ik ga ook voor 3 en 5.
Apart, al die verschillende formaten foto's.
De kleuren zijn bij 4 wat donker.
Een afwisselende serie, Hans![]()
Erg mooie visie van de brug.
3 kan zo aan de muur.. schitterend.
Het doorkijkje is ook gaaf maar zou je daar niet een perspectiefcorrectie op doen zodat die randen wat rechter komen?
4 heeft zo mooi de kleur op het wit erbij.
Genieten Hans.
Mooie eigenzinnige serie Hans. Formaat doet ook wat met de foto. Bij de eerste twee foto's is dat mooi om te zien.
#1 vind ik wel apart, het is alsof de middelste steunpaal vast gehouden wordt door de tuien zodat ie niet naar boven weg schiet. (beetje rare gedachte misschien omdat het natuurlijk andersom is)
#2 Niet alleen een doorkijkje voor mij. Juist in deze foto zie ik veel van de bouwconstructie. Mooi gedaan.
#3 Die is af. Goed gezien zeg.
#4 Fraai standpunt. Compo had voor mij nog wel een beetje hoger gemogen. Net iets te leeg bovenin.(smaakkwestie)
#5 Symmetrie niet helemaal perfect (Dit is wel mierenn......van mij hoor) Een fijne plaat om naar te kijken.
Mij favo's zijn #1 en #3.
Ook jij bent lekker bezig geweest Hans. En het resultaat is lekkere platen.![]()
Groet, Roland
Oei, dit is pas genieten zeg! Hele fijne serie van de brug.
Ik vind ze allemaal prachtig, mooie compo's, verrassende standpunten! De tweede is m'n favoriet, 1 en 4 hebben iets teveel ruimte bovenin.
kijk, kies en klik
niet geschoten is geen foto!
Groetjes, Ingrid
HansNijenhuis (22 september 2009)
Fraaie platen Hans. Goed gekeken naar de lijnen en gezocht naar originaliteit.
Persoonlijk zou ik ze iets helderder maken maar zal smaak zijn.
Groet, Sophia
http://www.sophiamook.nl
eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn
Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm
HansNijenhuis (24 september 2009)
Favorieten/bladwijzers