D-DIG.NL D-DIG.NL

Ga terug   D-DIG.NL > Forum > Diggers on tour > Gefruite Uitjes > Lente-uitje 2009 > Foto's Lente-uitje 2009

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

[Centraal draadje] Het onvermijdelijke, niet te versmaden en toch leuke smoelenboek

Dit is de discussie "[Centraal draadje] Het onvermijdelijke, niet te versmaden en toch leuke smoelenboek" in het forum Foto's Lente-uitje 2009, onderdeel van Lente-uitje 2009 op D-DIG.NL

"Op dit plekkie kunnen jullie de smoeltjes van vandaag kwijt. Willen jullie wel een beetje lief zijn voor ome CP?..."

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 3 mei 2009, 21:10
Jos Kerssen's schermafbeelding
Global Moderator
Rep kracht: 28
Reputatie: 2616
Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie

Leeftijd: 51
Afbeeldingen: 20
Bedankjes gegeven: 528
Is 311 x bedankt in 307 berichten
Foto's bewerken toegestaan: Ja
Stuur een bericht via Skype™ naar Jos Kerssen
[Centraal draadje] Het onvermijdelijke, niet te versmaden en toch leuke smoelenboek

Op dit plekkie kunnen jullie de smoeltjes van vandaag kwijt. Willen jullie wel een beetje lief zijn voor ome CP?
Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.
  #2 (permalink)  
Oud 3 mei 2009, 21:39
Global Moderator
Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieJos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie

Re: [Centraal draadje] Het onvermijdelijke, niet te versmaden en toch leuke smoelenbo

Gni...... Ik ben lekker de eerste.......

1. (Sophia) Mamma, is dat ernstig wat die mevrouw heeft? Nee jochie dat heet fotograferen en is een relatief onschuldige verslaving
Klik op de afbeelding voor de originele grootte

2. (Sophia) Zwerfster onder scheve horizon

3. (Bas) Sprookjesfiguur?

4. (Anne) Sprookjesprinses

5. (MissMouse) Anatomisch correct

6. (Visuweel) Uw CPPA liggend "genomen"

7. (Hans Nijenhuis) Deze mijnheer deed nogal uit de hoogte

8. Ook Angela ging steil achterover

9. Zootje ongeregeld. Ik heb mijn associaties bij dat ding overigens inmiddels ingeleverd bij mijnheer Freud

10. Lange gezichten

(Zo, nu zijn jullie aan de beurt.....)

Laatst gewijzigd door Jos Kerssen; 2 februari 2010 om 20:59.
Met citaat reageren
De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen Jos Kerssen voor deze bijdrage:
Robert Zijl ( 9 mei 2009)
  #3 (permalink)  
Oud 3 mei 2009, 22:33
Inkie's schermafbeelding
Supporter
Rep kracht: 31
Reputatie: 3313
Inkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatieInkie is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie

Leeftijd: 41
Afbeeldingen: 21
Bedankjes gegeven: 532
Is 592 x bedankt in 590 berichten
Stuur een bericht via MSN naar Inkie
Re: [Centraal draadje] Het onvermijdelijke, niet te versmaden en toch leuke smoelenbo

Lekker bezig Jos!
Altijd leuk om actiefoto's te zien! Goed gezien die sprookjesfiguren, leuk gedaan!
Goede teksten erbij!

niet geschoten is geen foto!

Groetjes, Ingrid
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 3 mei 2009, 22:36
Angela's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 9
Reputatie: 538
Angela heeft een goede reputatieAngela heeft een goede reputatieAngela heeft een goede reputatieAngela heeft een goede reputatieAngela heeft een goede reputatieAngela heeft een goede reputatie

Leeftijd: 38
Afbeeldingen: 86
Bedankjes gegeven: 1
Is 45 x bedankt in 45 berichten

Haha was te verwachten dat jij als eerste zou komen. Maar leuke foto's hoor. Vooral die eerste met Sophia.

"bescherm de dieren tegen de beesten"
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 4 mei 2009, 00:03
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 39
Reputatie: 4867
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Leeftijd: 44
Afbeeldingen: 55
Bedankjes gegeven: 818
Is 897 x bedankt in 889 berichten

Mogen er voor de verschrikkelijk nieuwsgierige onder ons... uhm... ook namen bij... ????
Je hebt het wel heel erg leuk in beeld gebracht.

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 4 mei 2009, 00:08
Global Moderator

Aangepast
  #7 (permalink)  
Oud 4 mei 2009, 00:17
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 39
Reputatie: 4867
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Leeftijd: 44
Afbeeldingen: 55
Bedankjes gegeven: 818
Is 897 x bedankt in 889 berichten

Dank je wel...

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 4 mei 2009, 00:59
HansNijenhuis's schermafbeelding
Supporter
Rep kracht: 16
Reputatie: 984
HansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatie

Leeftijd: 58
Afbeeldingen: 84
Bedankjes gegeven: 97
Is 104 x bedankt in 104 berichten

't Is dat mijn luikjes nogal raar doen..... Ik had de collectie graag uitgebreid, maar 1. mijn luikjes... 2. Mijn foto's lenen zich nog niet (helemaal niet) voor dit gremium..
Ik doe het nu even met die van jou, die er overigens smakelijk uitzien in beeld en bijpassende tekst....

Uw uit de hoogte neerkijkende 'dienaar'

Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 4 mei 2009, 01:15
Bas's schermafbeelding
Bas Bas is offline
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 6
Reputatie: 256
Bas is hard op weg een goede reputatie te verwervenBas is hard op weg een goede reputatie te verwervenBas is hard op weg een goede reputatie te verwerven

Bedankjes gegeven: 0
Is 27 x bedankt in 27 berichten

Een kleine aanvulling:

Arjan

D-Diggers aan de horizon
  #10 (permalink)  
Oud 4 mei 2009, 13:18
HansNijenhuis's schermafbeelding
Supporter
Rep kracht: 16
Reputatie: 984
HansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatieHansNijenhuis heeft een goede reputatie

Leeftijd: 58
Afbeeldingen: 84
Bedankjes gegeven: 97
Is 104 x bedankt in 104 berichten

Dag Arjan,

Hier zeg ik een hoop mee.... Leuk....

Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smoelenboek Hein D-DIG meets Twente 11 6 mei 2007 08:58

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.

Valid XHTML 1.0 Transitional  Feedburner

0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 50% 55% 60% 65% 70% 75% 80% 85% 90% 95% 100%
Als je alle gradaties hierboven kunt onderscheiden is je monitor qua helderheid en contrast goed afgesteld.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
© 2007-2010 Dutch Digital Imaging Gateway, alle rechten voorbehouden.