D-DIG.NL   Hèt trefpunt voor alles over digitale
fotografie op internet... En meer!
D-DIG.NL

Ga terug   D-DIG.NL > Forum > Weblog support > Hoe doe ik dit?

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

dubbele foto's in album

Dit is de discussie "dubbele foto's in album" in het forum Hoe doe ik dit?, onderdeel van Weblog support op D-DIG.NL

"Langzamerhand ben ik een beetje verder aan het komen met mijn verhaaltjes over de vakantie. Ik heb onder Reizen een nieuw album aangemaakt (frankrijk 2009) met een gallery erin. Hij geeft op de pagina reizen in het blokje wel netjes aan dat er 14 foto's in zitten.. maar klik je ..."

Reageren

LinkBack Discussietools Discussie waarderen Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 26 november 2009, 14:57
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 39
Reputatie: 4867
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Leeftijd: 44
Afbeeldingen: 55
Bedankjes gegeven: 818
Is 897 x bedankt in 889 berichten
Foto's bewerken toegestaan: Ja
dubbele foto's in album

Langzamerhand ben ik een beetje verder aan het komen met mijn verhaaltjes over de vakantie.
Ik heb onder Reizen een nieuw album aangemaakt (frankrijk 2009) met een gallery erin.
Hij geeft op de pagina reizen in het blokje wel netjes aan dat er 14 foto's in zitten.. maar klik je het blokje (de gallery) dan aan.... dan zitten alle foto's er dubbel in. In het vakantieverslag zelf heb ik de foto's er ook onder gezet maar daar is het gewoon enkelvoudig.
Hoe komt het nu dat in dat album de foto's dubbel staan? De gallery zit er maar één keer in.

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

Met citaat reageren
Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.
  #2 (permalink)  
Oud 10 december 2009, 00:27
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 39
Reputatie: 4867
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Leeftijd: 44
Afbeeldingen: 55
Bedankjes gegeven: 818
Is 897 x bedankt in 889 berichten
Re: dubbele foto's in album

Graag zou ik dit berichtje nog een keer onder de aandacht brengen...

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 12 december 2009, 15:34
Robert Zijl's schermafbeelding
Global Moderator
Rep kracht: 37
Reputatie: 3559
Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatieRobert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Afbeeldingen: 110
Bedankjes gegeven: 128
Is 337 x bedankt in 328 berichten
Stuur een bericht via Skype™ naar Robert Zijl
Re: dubbele foto's in album

Er was iets misgegaan met de update van NextGEN gallery. Ik heb de update op jouw blog opnieuw uitgevoerd, en dat lijkt het probleem op te lossen. Je had niks verkeerd gedaan, de software toonde de eerste gallery in je album stomweg 2x, welke gallery je ook als eerste neerzette.....

Laat even weten of het nu ok is.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
Geen

« SI Captcha | test »
Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Album RSS poster Frontpage 0 8 juni 2009 22:40
Grootte van foto's op het forum en in het album Robert Zijl Wist je dat.... 0 27 mei 2008 23:21

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.

Valid XHTML 1.0 Transitional  Feedburner

0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 50% 55% 60% 65% 70% 75% 80% 85% 90% 95% 100%
Als je alle gradaties hierboven kunt onderscheiden is je monitor qua helderheid en contrast goed afgesteld.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
© 2007-2010 Dutch Digital Imaging Gateway, alle rechten voorbehouden.