![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
Hèt trefpunt voor alles over digitale fotografie op internet... En meer! |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Langzamerhand ben ik een beetje verder aan het komen met mijn verhaaltjes over de vakantie. Ik heb onder Reizen een nieuw album aangemaakt (frankrijk 2009) met een gallery erin. Hij geeft op de pagina reizen in het blokje wel netjes aan dat er 14 foto's in zitten.. maar klik je ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
||||
|
dubbele foto's in album
Langzamerhand ben ik een beetje verder aan het komen met mijn verhaaltjes over de vakantie.
Ik heb onder Reizen een nieuw album aangemaakt (frankrijk 2009) met een gallery erin. Hij geeft op de pagina reizen in het blokje wel netjes aan dat er 14 foto's in zitten.. maar klik je het blokje (de gallery) dan aan.... dan zitten alle foto's er dubbel in. In het vakantieverslag zelf heb ik de foto's er ook onder gezet maar daar is het gewoon enkelvoudig. Hoe komt het nu dat in dat album de foto's dubbel staan? De gallery zit er maar één keer in. |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: dubbele foto's in album
Graag zou ik dit berichtje nog een keer onder de aandacht brengen...
|
|
||||
|
Re: dubbele foto's in album
Er was iets misgegaan met de update van NextGEN gallery. Ik heb de update op jouw blog opnieuw uitgevoerd, en dat lijkt het probleem op te lossen. Je had niks verkeerd gedaan, de software toonde de eerste gallery in je album stomweg 2x, welke gallery je ook als eerste neerzette.....
Laat even weten of het nu ok is.
| Labels |
| Geen |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Album | RSS poster | Frontpage | 0 | 8 juni 2009 22:40 |
| Grootte van foto's op het forum en in het album | Robert Zijl | Wist je dat.... | 0 | 27 mei 2008 23:21 |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |