![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
Hèt trefpunt voor alles over digitale fotografie op internet... En meer! |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Dat is mijn weblog. In september ben ik begonnen met een studie 'Fotokunst' aan de Stedelijke Academie voor Schone Kunsten te Sint-Niklaas- Belgie. Er gaan best veel mensen vanuit Zeeland ( en misschien ook wel vanuit Brabant en Limburg? ) naar Belgie om daar deeltijd kunstonderwijs te volgen. Logisch; het ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen | Weergave |
|
|||
|
Dat is mijn weblog.
In september ben ik begonnen met een studie 'Fotokunst' aan de Stedelijke Academie voor Schone Kunsten te Sint-Niklaas- Belgie. Er gaan best veel mensen vanuit Zeeland ( en misschien ook wel vanuit Brabant en Limburg? ) naar Belgie om daar deeltijd kunstonderwijs te volgen. Logisch; het is goed onderwijs en spotgoedkoop! ( tja- óllanders ...). Ik kon er echter niet zo heel veel informatie over vinden. Vandaar dit blog. Als anderen ook interesse hebben kunnen ze zo een beetje zien wat ze te wachten staat ongeveer. En anders is het misschien leuk om te lezen en te bekijken. Nou ja- ik doe mijn best.... http://cornelia.d-dig.com/ |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: Zuidwest Zes
Corien, ik bekijk en lees je blok met interesse.
Leuk, dat je deze opleiding doet. Succes met deze opleiding. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Labels |
| Geen |
| Discussietools | |
| Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |