![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Met mijn nieuwe schatje (D700) en de 14-24mm op pad geweest! ik snap het blijkbaar toch echt niet: als ik deze foto download heeft ie eerst een klein formaat, dan weer groot als ik 'm opgeslagen heb, (komt ie beter tot zijn recht) en als ik 'm terugkijk op de ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: nieuwe liefde!
Even aanklikken en dan op het + nog een keer klikken.
Mooie combinatie die 14-24 met de ND700. (Sophia wilm vast kwijt, scheelt haar een ND700 kopen )Vind met de boom dat je de groothoek mooi hebt gebruikt. Door deze invalshoek vangen de bomen rechts wel eenbeetje veel wind. T blijft keuzes maken. Is wel wat veel verscherpt. Gezien er gekozen voor z/w is mag er wat meer uit de lucht worden gehaald. Zeker als er in RAW geschoten is zit er behoorlijk wat powerrrrrrrr in de lichte delen van die ND700. Laatst gewijzigd door Dave; 6 maart 2010 om 21:08. |
|
||||
|
Citaat:
http://www.d-dig.nl/forums/wist/7361...24-pixels.html En in de revisie: http://www.d-dig.nl/forums/wist/8416...rum-album.html De resize functie geeft in sommige browsers rare artefacten, daarom is het handig als je bij twijfel even op de foto klikt, en dan zoals Dave aangeeft ook even op het plusje om de foto in volledig formaat te tonen (maar meestal met scrollbars omdat de browsergrootte niet toereikend is, vandaar het plusje...)
|
Mooi standpunt ingenomen.
De wilg staat er fraai op. Het geeft echt een beeld, hoe het nu bij sloten met wilgen is. Er zijn vast ook wilgen geknot. De zachte uitstraling van de plaat vind ik mooi, ook de omzetting naar zwart/wit ziet er mooi uit. Een mooie plaat.
|
|
||||
|
Mooie plaat met een fraaie compo. Fraaie herhalingen in de achtergrond. Mooi die Z/W keuze!
|
Citaat:
En dan te bedenken dat ik de scherpte-instelling (camera) in NX2 al heb teruggebracht naar 3! De lucht ........(ik heb het wel geprobeerd), die heb ik bewust zo gelaten omdat anders de takken van de o zo mooie wilg wat minder op zouden vallen. Maar als jij kunt laten zien wat je bedoeld......., ga je gang! groet, Leon |
|
||||
|
Dit ziet er mooi uit zeg..
|
|
||||
|
Mooi!!!
Hangt wel iets droevigs over de foto. Van die kale takken, grauwe lucht (juist mooi zo, past bij het sfeertje dat het bij mij oproept)...
|
Klik hem maar op mijn 14-24mm
![]() Fraaie plaat, leuk standpunt zo met de diagonale lijnen en die mini boompjes
Groet, Sophia http://www.sophiamook.nl eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn ![]() Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [beoordeling] Liefde op de post afdeling ... | fotobram | Fauna | 15 | 12 mei 2009 22:47 |
| Een nieuwe! | rocksoff | Even voorstellen | 7 | 15 oktober 2008 21:39 |
| Liefde voor Wiskunde | Lindolfi | Fotobeoordeling Overig | 14 | 5 maart 2008 21:28 |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |