Aanmeld-draadje voor het Lente-uitje 2009 !

Dit is de discussie "Aanmeld-draadje voor het Lente-uitje 2009 !" in het forum Lente-uitje 2009, onderdeel van Gefruite Uitjes op D-DIG.NL

"Ik had ergens anders al aangegeven dat ik mee-eet, maar voor de duidelijkheid hier ook nog maar even: ik eet mee zondag!..."

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
    Inkie's schermafbeelding
    Inkie is offline Supporter
    Reputatiekracht: 32
    Reputatie: 3518
    Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Inkie is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    41
    Afbeeldingen
    13
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    579
    Is 633 x bedankt in 630 berichten
    Rep kracht
    32

Re: Aanmeld-draadje voor het Lente-uitje 2009 !

Ik had ergens anders al aangegeven dat ik mee-eet, maar voor de duidelijkheid hier ook nog maar even: ik eet mee zondag!
    kijk, kies en klik

niet geschoten is geen foto!

Groetjes, Ingrid

Jos Kerssen's schermafbeelding
    Jos Kerssen is nu online Global Moderator
    Reputatiekracht: 31
    Reputatie: 2868
    Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Is 346 x bedankt in 342 berichten
    Rep kracht
    31

Gezellig! We zetten een tafeltje extra bij
    Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
    Kiekdoosje: Nikon, what else!

Visuweel's schermafbeelding
    Visuweel is offline Digger
    Reputatiekracht: 10
    Reputatie: 923
    Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie
    Leeftijd
    48
    Afbeeldingen
    4
    Thanks!
    147
    Is 105 x bedankt in 100 berichten
    Rep kracht
    10

Hmm, op een of andere manier kan ik mijn eerste post niet meer wijzigen, dus dan maar zo updaten :

CP, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    Visuweel, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    Hans, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    Arjan, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    Sophia, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    Anne, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    RoAs, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    MissMouse, 1 of 2 personen, hapje : ja ( niet te laat ), o6 : check
    Inkie, 1 persoon, hapje : nnb, 06 : check
    Angela, 1 persoon, hapje : ja, 06 : check
    Bas, 1 of 2 personen, hapje : ja, 06 : check

Groetjes,
    CP's PA
    "Photographic vision means seeing as opposed to merely looking.<...>
    Vision reflects what the photographer truly thinks, feels and believes."
    Joe Cornish geciteerd in het boek "Developing vision & style".

Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Rep kracht
    31

Overigens schuift CP's BH (betere helft dus, geen stoute gedachten jullie! Foei) 's avonds bij het hapje ook aan.

sophia's schermafbeelding
    sophia is offline Global Moderator
    Reputatiekracht: 67
    Reputatie: 6329
    sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    42
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    1.394
    Is 929 x bedankt in 925 berichten
    Rep kracht
    67

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coolpix Bekijk bericht
    Overigens schuift CP's BH (betere helft dus, geen stoute gedachten jullie! Foei) 's avonds bij het hapje ook aan.
    gezellig
    Groet, Sophia
    http://www.sophiamook.nl
    eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn

Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm

Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Rep kracht
    31

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Visuweel Bekijk bericht
    Hmm, op een of andere manier kan ik mijn eerste post niet meer wijzigen, Groetjes,
    CP's PA
    Kijk, da's nou weer het voordeel van CP zelf zijn, dan kun je dat wel

Heb de openingspost voor je aangepast hoor.

Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie
    Leeftijd
    48
    Afbeeldingen
    4
    Thanks!
    147
    Rep kracht
    10

Dank CP

HansNijenhuis's schermafbeelding
    HansNijenhuis is offline Supporter
    Reputatiekracht: 17
    Reputatie: 1040
    HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie HansNijenhuis heeft een heel goede reputatie
    Leeftijd
    58
    Afbeeldingen
    90
    Thanks!
    118
    Is 119 x bedankt in 119 berichten
    Rep kracht
    17

Ik heb ook een draadje waar ik iets in wilde aanpassen (kleine meid... een bezoekje waard ), maar ik kan daar ook niet meer bij, terwijl ik het idee heb dat dit vroeger wel kon.... Maar da's voer voor Robert....

Ik ben gelukig nu bezig af te tellen op de vingers van één hand.... Kaartjes gepoetst. Camera gebruiksklaar....
    (tussen twee haakjes: waar sluiten wij af? in CPCh?)
    Groet, HansN

Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
    Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm

Robert Zijl's schermafbeelding
    Robert Zijl is offline Global Moderator
    Reputatiekracht: 41
    Reputatie: 3776
    Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Afbeeldingen
    109
    Weblogartikelen
    11
    Thanks!
    147
    Is 369 x bedankt in 358 berichten
    Rep kracht
    41

Een bericht kan t/m 7 dagen na plaatsing aangepast worden door de auteur. Daarna kunnen alleen moderators en de beheerder nog aanpassingen maken.
    Wil je het forum helpen door supporter te worden ? -> Klik dan hier <-
    In no-time je eigen website online ? -> klik hier <-
    Mijn bescheiden blogje -> klik <-

Leeftijd
    48
    Afbeeldingen
    4
    Thanks!
    147
    Rep kracht
    10

Dank voor de uitleg Robert, ik vermoedde al zoiets :-)

Groetjes,
    Margo

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3

Soortgelijke discussies

1. 2009 Infrarood
    By Arjen in forum Diggers Werkplaats
    Reacties: 230
    Laatste bericht: 7 november 2009, 18:47
  2. eerste van 2009...
    By Mark in forum Fotobeoordeling Mensen
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 14 januari 2009, 19:59

Favorieten/bladwijzers