DDIG (10 mei 2009), Robert Zijl (10 mei 2009)
"Allereerst even een dankjewel voor visueel die haar taak als CPPA (CP's Personal Assistant) zo met verve uitvoert Hoge Veluwe, here we come! (Klik hier voor een panoramaview) 11:30-12:00 Verzamelen Voor diegenen die zich aangemeld hebben wil ik graag verzamelen bij restaurant de Koperen Kop tegenover het bezoekerscentrum. Voor diegenen ..."
Allereerst even een dankjewel voor visueel die haar taak als CPPA (CP's Personal Assistant) zo met verve uitvoert
Hoge Veluwe, here we come!
(Klik hier voor een panoramaview)
11:30-12:00 Verzamelen
Voor diegenen die zich aangemeld hebben wil ik graag verzamelen bij restaurant de Koperen Kop tegenover het bezoekerscentrum.
Voor diegenen die zich nog niet aangemeld hebben wil ik graag verzamelen tegenover het bezoekerscentrum bij restaurant de Koperen Kop.
Het adres:
De Koperen Kop
Centrum van Het Nationale Park
De Hoge Veluwe
Houtkampweg 9b
6731 AV Otterlo
De indeling van de middag zullen we een beetje laten afhangen van de weersomstandigheden en jullie wensen ter plekke. Het idee is om:
- per witte fiets de natuur te verkennen in de nabijheid van het bezoekerscentrum. (Die fietsen zijn gratis beschikbaar)
- per witte fiets een bezoek te brengen aan het jachtslot St. Hubertus
- Hoe dan ook een bezoek te brengen aan het Kröller - Müller-museum met haar beeldentuin
- Uiteraard een bezoekje aan het Museonder
- Wellicht per auto aan het einde van de middag nog wat verder het park door te trekken in de hoop nog wat wild te zien
- Rond 17:30 verzamelen we weer bij het bezoekerscentrum waarna we rond 18:00 naar nabijgelegen restaurant "Rust een weinig" gaan voor een avondje Show-cooking en gezellig napraten over de uiteraard bijzonder geslaagde dag
Het programma voorziet hiermee in de volgende takken van fotografisch ongedisciplineerd:
- natuur (goh, natuur? Jawel, natuur)
- architectuur (Ja, wel degelijk, St. Hubertus en al helemaal het museum, laat je verrassen!)
- transport (Wie maakt de leukste foto van een witte fiets?)
- portret (Jaja, het wereldberoemde smoelenboek is ook weer van de partij natuurlijk)
- sport (Oh jee, die witte fietsen alweer)
- survival (als we het geluk hebben wat wilde varkens op ons pad te treffen)
- nou ja, voor ieder wat wils dus
Laat deze absoluut unieke kans dus niet aan je voorbijgaan. Nog niet aangemeld? Kan nog! Doen! Dit ongekend leuke gezelschap wil je niet missen. Dé kans om je medediggers nou eens live te ontmoeten (meestal loopt dat zonder ongelukken of verdere teleurstellingen af hoor, zo leert de ervaring).
Uw organisator aanvaard overigens geen enkele verantwoordelijkheid voor:
- overbelastte rechterwijsvingers
- camera-ogen
- tongwokkels t.g.v. het "kouten over kieken"
- beschadigde wangspieren t.g.v. het lachen
- stomerijkosten voor het reinigen van rugpanden welke moedwillig met de aarde in contact zijn gebracht om toch maar die ene plaat te kunnen schieten
- uitgetrokken haardossen omdat het geheugenkaartje te vol schoot
- echtelijke ruzies omdat je een week na het uitje nog steeds aan je pc gekluisterd zit
Tot ziens op 3 mei!
Laatst gewijzigd door Jos Kerssen; 24 april 2009 om 13:03
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
DDIG (10 mei 2009), Robert Zijl (10 mei 2009)
'k Begin alvast met aftellen.....![]()
Groet, HansN
Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
Ziet er leuk uit .
Tot 3 mei .
Hebben jullie voor de tomtommers nog een adres?
Petje af tot zover voor de organisatie![]()
Groet, Sophia
http://www.sophiamook.nl
eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn
Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm
Nou, dat belooft wat! Gelukkig duurt het nog maar een week (en een beetje)! Maarre, is een dag wel genoeg???
O enne, ik eet mee hoor, is wel zo gezellig!
Bedankt alvast voor de organisatie, Coolpix en Visuweel!
[quote] Hebben jullie voor de tomtommers nog een adres? [/qoute]
Ook voor de niet tomtommers graag!
kijk, kies en klik
niet geschoten is geen foto!
Groetjes, Ingrid
Dat klinkt helemaal goed. Nu allemaal ff goed de duimen op elkaar doen zodat we dit mooie weer volgende week ook hebben.*duim duim duim*
Groetjes,
Angela
"bescherm de dieren tegen de beesten"
Zo, het adres is inmiddels toegevoegd![]()
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
Thanks! 'k Geef het adres door 'aan de fa. transploft' in m'n desktopplannertje...
Groet, HansN
Van jongsaf mag ik kijken. Tijdens mijn leven mag ik leren zien!
Pentax K10D met 18-55mm - Sigma 70-300mm - Sigma 50mm Macro - Sigma 10-20mm
Compliment aan Coolpix en Visuweel voor de organisatie, het ziet er mooi uit en ik weet uit ervaring dat elke deelnemer aan dit uitje helemaal los kan gaan op zijn eigen interessegebied. Maar laat je wel verleiden tot datgene wat niet tot je eerste interesse behoort, m.a.w. als je een natuurfotograaf bent, laat je dan in de beeldentuin verleiden tot architectonische portretfoto's, je kunt dan na afloop echt vergapen aan de resultaten.
Het D-DIG start-uitje was volgens mij ook op deze lokatie, en dat was echt helemaal prachtig.
Zelf kan ik er helaas niet bij zijn, maar voor de deelnemers enorm veel plezier gewenst! Voor de niet-deelnemers: zorg dat je op tijd deelnemer wordt![]()
Wil je het forum helpen door supporter te worden ? -> Klik dan hier <-
In no-time je eigen website online ? -> klik hier <-
Mijn bescheiden blogje -> klik <-
Favorieten/bladwijzers