D-DIG.NL D-DIG.NL

Ga terug   D-DIG.NL > Forum > Algemeen > Service balie

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

prive berichten

Dit is de discussie "prive berichten" in het forum Service balie, onderdeel van Algemeen op D-DIG.NL

"Is daar misschien op dit moment een storing in? Het lukt mij niet een prive bericht te sturen......"

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 9 september 2009, 13:38
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
Rep kracht: 39
Reputatie: 4867
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Leeftijd: 44
Afbeeldingen: 55
Bedankjes gegeven: 818
Is 897 x bedankt in 889 berichten
Foto's bewerken toegestaan: Ja
prive berichten

Is daar misschien op dit moment een storing in?
Het lukt mij niet een prive bericht te sturen...

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

Met citaat reageren
Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.
  #2 (permalink)  
Oud 9 september 2009, 13:41
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker
@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie@Jets is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie

Re: prive berichten

Pffff... na een paar minuutjes wachten is het toch gelukt..

mijn blog At Jet's place

Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 9 september 2009, 19:14
sophia's schermafbeelding
Global Moderator
Rep kracht: 64
Reputatie: 5938
sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatiesophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie

Afbeeldingen: 48
Bedankjes gegeven: 1.239
Is 860 x bedankt in 856 berichten

Lees ik alleen maar je eerste bericht, oen dat ik ben, ik heb je een testbericht gestuurd maar het is al opgelost dus.

Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 9 september 2009, 19:32
@Jets's schermafbeelding
Geregistreerde gebruiker

Ik had echt geduld nodig.. hij bleef maar komen met de melding "wachten op d-dig" en bezig met laden.. tot ik een wit veld kreeg en mijn tijd over was.. Maar na een poging of 5 werkte het weer.

mijn blog At Jet's place

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Je berichten kan rapporteren? Robert Zijl Wist je dat.... 0 6 september 2009 19:13
Berichten verwijderd FRank De Stamtafel 1 26 september 2007 20:49

Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.

Valid XHTML 1.0 Transitional  Feedburner

0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 40% 45% 50% 55% 60% 65% 70% 75% 80% 85% 90% 95% 100%
Als je alle gradaties hierboven kunt onderscheiden is je monitor qua helderheid en contrast goed afgesteld.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
© 2007-2010 Dutch Digital Imaging Gateway, alle rechten voorbehouden.