![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Helaas in februari gemaakt dus kan niet meedoen, wil hem toch even laten zien..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien (en zeker niet op deze plek). Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
|
||||
|
Re: cactus
Ja, 'ze' zijn streng hier....
![]() ![]() Ik vind 'm leuk, apart standpunt...prikkers richting the outside. Klein zeurpuntje (2 zelfs): 1. een bruine achtergrond vind ik zelden mooi (maar dat is smaak) 2. je ziet net nog iets van een 'stoffraadje'(?) lopen (middenonder), dat heb je snel bij Macro. Normaal zie je dat niet, maar als het er zo dicht opzit wel. Zelf gebruik ik hiervoor soms een heel zacht borsteltje (poederkwast-HEMA) dat speciaal daarvoor ik in m'n fototas heb, beschadig je tere dingen (bijna) niet mee. Mijn broer heeft zich rotgelachen...ik met een dames make-up borsteltje... ![]() Maar het is ideaal en compact, je schuift het ook zo weer terug in het metalen omhulsel..makkelijk op te bergen. Groetjes, Arjen
|
Dan moeten we er gewoon in maart nog een keer naar toe.. of naar de Bush... daar hebben ze ook hele mooie..
|
|
||||
|
Wat een fraaie compo. Mooi scherp ook.
Fijn die herhaling van de stekels en groen in de achtergrond. Wat goed gezien! Mooi gedaan! ![]() Zeurpuntje, ik mis een heel klein beetje spannend/warm licht. Je kunt proberen om de ISO wat lager te houden. Gezien je sluitertijd bij deze branduntsafstand in deze plaat kan dat wel. Je heb dan zo min mogelijk ruis.
Groet, Roland Laatst gewijzigd door Roland; 2 maart 2010 om 03:08. |
|
||||
|
Mooi standpunt gekozen, goed gezien.
Soms kun je stof ook gebruiken door het te benadrukken, je krijgt dan een heel ander sfeertje
Groet, Sophia http://www.sophiamook.nl eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn ![]() Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm |
|
||||
|
Je hebt de cactus van een goed standpunt genomen.
De stekels komen lekker scherp over. De compo is goed. Succes bij de volgende shoot. Ik ben benieuwd. |
|
||||
|
dank jullie wel, heb van de foto een uitsnede gemaakt is vrijwel niet verkleind dus, dat verklaart het ruisgedeelte, op het origineel is veel meer cactus te zien, zat een hekje tussen dus kon er niet dichterbij komen op dat moment. En ja vergeten de iso omlaag te zetten, dit was in het oceanium in Blijdorp en daar was het donker.
Hier nog een aluminium vis. |
|
||||
|
Leuke plaat ook al kijkt ie een beetje zielig.
Ik heb een beetje aan de "levels" geschroeft dan komen de kleurtjes en de diepte iets mooier over. Geheel smaakgevoelig natuurlijk. ![]()