Elf Fantasy Fair

Dit is de discussie "Elf Fantasy Fair" in het forum Startpunt voor nieuwkomers, onderdeel van Photozone op D-DIG.NL

"Vandaag een mooie dag gehad op het terrein van Kasteel de Haar in Haarzuilens. Hieronder enkele mooi "koppen". En ook nog een ontmoeting gehad met @Jets, die ons gelukkig herkende aan de foto van onze hond. Maar oh oh, wat is het toch moeilijk om de belichting goed te krijgen! ..."

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
    hoekie's schermafbeelding
    hoekie is offline Junior Digger
    Reputatiekracht: 1
    Reputatie: 35
    hoekie moet nog een reputatie opbouwen
    Leeftijd
    44
    Thanks!
    5
    Is 5 x bedankt in 4 berichten
    Rep kracht
    1

Elf Fantasy Fair

Vandaag een mooie dag gehad op het terrein van Kasteel de Haar in Haarzuilens. Hieronder enkele mooi "koppen".
    En ook nog een ontmoeting gehad met @Jets, die ons gelukkig herkende aan de foto van onze hond.
    Maar oh oh, wat is het toch moeilijk om de belichting goed te krijgen! Ik moet nog veel leren merk ik wel.
    Ik had geen zin om veel mee te nemen (we waren zelf ook verkleed) dus ik heb alles met de 18-55 lens geschoten. Maar gelukkig de telezoom niet echt vaak gemist. Gelukkig kan je op zo'n dag iedereen ongevraagd de lens onder hun neus duwen.

Laatst gewijzigd door hoekie; 26 april 2010 om 23:01

anne's schermafbeelding
    anne is nu online Team Assist
    Reputatiekracht: 59
    Reputatie: 6435
    anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    103
    Weblogartikelen
    6
    Thanks!
    1.029
    Is 1.121 x bedankt in 1.110 berichten
    Rep kracht
    59

Re: Elf Fantasy Fair

Een fraaie serie portretten.
    Er zitten kleurrijke figuren bij en ze zijn lekker scherp.
    Fijn, dat je een leuke dag hebt gehad en volgens mij hadden jullie ook goed weer.

#1: De achtergrond is erg licht.
    De ogen van de man zijn niet zo goed te zien.
    De scherpte is goed gedaan.

#2: Mooie houding.
    De vrouw staat wat centraal,
    De achtergrond is mooi.

#3: Wat een griezel.
    Mooie kleuren.

#4: Lekker kleurig en mooi standpunt gekozen.

#5: Mooi belicht, moeilijk met zwart.
    Een beetje centraal gekozen.

#6: Mooi licht gevangen.

Jet's schermafbeelding
    Jet
    Jet is offline Gold Digger
    Reputatiekracht: 45
    Reputatie: 5497
    Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Jet is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Leeftijd
    45
    Afbeeldingen
    58
    Thanks!
    859
    Is 1.009 x bedankt in 995 berichten
    Rep kracht
    45

Jij hebt toch weer mensen gezien die ik niet tegen ben gekomen.. behalve de chineese meisjes.. daar heb ik ook een portret van. Jij hebt er hele mooie gemaakt. Gaaf om allemaal te zien.. Leuk om je ontmoet te hebben.. ik heb er echt van genoten vandaag.
    Groetjes van Jet

mijn blog At Jet's place

Of het gaat goed... of ik leer!

sophia's schermafbeelding
    sophia is offline Global Moderator
    Reputatiekracht: 67
    Reputatie: 6354
    sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie sophia is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    43
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    1.415
    Is 934 x bedankt in 930 berichten
    Rep kracht
    67

Ik weet niet of je het gezien hebt bij #1 of dat het toeval is met 2 horentjes en 2 torentjes, als je het gezien hebt dan en anders mazzel

De mooiste beelden vind ik waar je er letterlijk boven op zit, geeft een hele fijne diepte. Leuke serie zet je hier neer.
    Groet, Sophia
    http://www.sophiamook.nl
    eerlijke, opbouwende, constructieve kritiek mag best pittig zijn

Nikon D200 en D50. objectieven in gebruik: Nikkor 14-24mm2.8 50mm; 105mmVR macro; 18-70mm en 70-300mm

Roland's schermafbeelding
    Roland is offline Team Assist
    Reputatiekracht: 48
    Reputatie: 6073
    Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie Roland is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Leeftijd
    43
    Afbeeldingen
    308
    Weblogartikelen
    1
    Thanks!
    993
    Is 1.093 x bedankt in 1.089 berichten
    Rep kracht
    48

Een fijne serie Hans. Mooie scherpe en kleurrijke platen. Goed gedaan.
    Groet, Roland

Leeftijd
    44
    Thanks!
    5
    Rep kracht
    1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sophia Bekijk bericht
    Ik weet niet of je het gezien hebt bij #1 of dat het toeval is met 2 horentjes en 2 torentjes, als je het gezien hebt dan en anders mazzel
    Nu je het zegt, mazzel dus. Ik zag bij afdrukken alleen de grote toren. Die stak eerst uit zijn hoofd omhoog zodat ik me iets moest verplaatsen.

Leeftijd
    44
    Thanks!
    5
    Rep kracht
    1

Iedereen bedankt voor de compilmenten. Moet ik wel eerlijk zeggen dat van de 380 plaatjes, dit toch wel de beste zijn. Veel zijn niet mooi belicht, helaas.
    Qua composities, meestal heb je niet veel tijd of staan er 5 fotografen elkaar te verdringen en moet je soms een minder mooi standpunt kiezen om een verstoring in de achtergrond te verbergen (zoals bij het Avatar meisje, achter haar zaten 2 mensen aan de waterkant, bij de japanse meisjes was rechts een zwarte fototas in beeld, etc.).

Het zwarte gezicht (#5) heb ik wel iets donkerder moeten maken, omdat het zwart niet zwart genoeg was.

Ik zal vanavond eens kijken of ik nog een paar kan plaatsen.

Ingrid's schermafbeelding
    Ingrid is offline Digger
    Reputatiekracht: 4
    Reputatie: 510
    Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie Ingrid heeft een goede reputatie
    Leeftijd
    45
    Thanks!
    40
    Is 88 x bedankt in 88 berichten
    Rep kracht
    4

Wauw mooie foto's Hans, leuke types kwam je daar tegen, huuuuhhh
    Groetjes Ingrid

Tonny's schermafbeelding
    Tonny is offline Bronze Digger
    Reputatiekracht: 12
    Reputatie: 1766
    Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie Tonny is goed bezig, heeft een uitstekende reputatie
    Thanks!
    262
    Is 351 x bedankt in 350 berichten
    Rep kracht
    12

nou Hans, vind het een hele knappe serie. Genieten al die foto's

Leeftijd
    44
    Thanks!
    5
    Rep kracht
    1

Nog een paar mooie plaatjes (deze zijn bewerkt en gecropt)

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. fantasy
    By sophia in forum Fauna
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 7 augustus 2009, 13:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten