"Oorspronkelijk geplaatst door anne Ik heb Unsharp mask 72%, straal 2,8 en drempel 2 niv. gedaan. Rechtzetten kan met PSE ook. (transformeren) OK, dank je, ga ik binnenkort eens mee aan de gang, leuk!..."
Dan bellen we de helpdesk even:
ROBEEEERRRT!!!!
Zo, en nu maar wachten...![]()
Volgens mij is het nu verholpen.
Ik ben ook een beetje van de helpdesk.
“Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things.” Robert Brault
Fotobram Dig it 2.0 !
Ja, nu is het goed
Je hebt leuke modelletjes aan die katten. Leuke plaatjes zo.
Ben ik heel aso, als ik er nog een paar hier neerzet? Ik heb ze nl wel met scherpe oogjes.
En ik ben wel heel benieuwd naar iets anders: ik heb nu de kitlens 18-55 mm, de 55-200 mm USM en de 50 mm (Canon). Als ik betere lenzen wil kopen, mag ik dan vragen wat jullie mij aan zouden raden? Ik zie wel een aantal lenzen die me aanspreken, maar welke is nu goed (voor mijn gebruik)? Ik wil ook nog naar de fotowinkel (ook even de 50D zien en voelen), maar het kan nooit kwaad om onpartijdige menigen op te vragen. Toch?
Meer foto's laten zien is echt niet aso hoor.
Ik zou ze wel even in een nieuw draadje plaatsen en eventueel per onderwerp groeperen.
Is misschien wat makkelijker met het geven van reacties.
V.w.b. je lens gebruik overvraag je mij. Ik heb zelf alleen 2 kitlenzen (15-55 + 55-250)
Er zijn hier genoeg mensen op het forum die advies kunen geven.
Misschien even handig om aan te geven wat je doel is.
Maak zelf alvast een lijstje van je koop-mogelijkheden
Zet de plus en min-punten van elke mogelijkheid erbij.
Suc6 bij het uitzoeken.
Groet, Roland
Favorieten/bladwijzers