![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Hallo Roland, Zoals wij thuis "altijd" zeggen: dat je 'm in gezondheid mag verslijten ! Over de zonnekap: Ja, Canon is niet zo scheutig met 'gratis' bijleveren van een zonnekap. Je zou eens moeten nakijken welk type-nr kap ze voor het objectief adviseren. Ik zou het ook niet weten dan ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Re: Telezoomlens, Welke?????
Hallo Roland,
Zoals wij thuis "altijd" zeggen: dat je 'm in gezondheid mag verslijten ! Over de zonnekap: Ja, Canon is niet zo scheutig met 'gratis' bijleveren van een zonnekap. Je zou eens moeten nakijken welk type-nr kap ze voor het objectief adviseren. Ik zou het ook niet weten dan dat het niet uit zou maken, maar de opmerking van Arjan zet me aan het denken...er zou een verschil kunnen zijn ivm lengte/lichtinval etc. Beter even checken bij Canon vooradat je "sub-optimaal" bezig blijkt... Groetjes, Arjen (Ook in dit vakantiehuisje blijkt (na een week ) internet in ruime mate voorradig.... )
||||
|
@Arjan,Arjen Jullie hebben helemaal gelijk. De zonne kap moet ik nog bij bestellen en is idd nogal anders van vorm.
55-250 18-55 Canon leverde de kap er niet standaard bij. Zal wel kosten technisch zijn of zoiets. Ik kan geen andere reden verzinnen waarom je deze er standaard niet bij zou leveren. Everybody THX
|
|
|
||||
|
Auw....
Maar dit is de omgekeerde situatie als bij Roland. Zijn bestaande zonnekap zou op de foto niet zichtbaar zijn, maar (te klein?!) waarschijnlijk niet voldoende "werken". Weer wat geleerd: Als het 'past' hoeft het blijkbaar nog niet alijd 'correct' te zijn.... Groetjes, Arjen
|
Proficait met je lens Roas
|
|
||||
|
@ Arjen, Dat klopt precies
@ Mark, Thanks
|
Citaat:
Zit niks anders op dan te sparen voor een nieuwe zonnekap. |
|
||||
|
Hey, gefeliciteerd!
|
Hé Roland.. hoe gaat het met jouw en je nieuwe lens?
(het blijft een beetje stil dus dacht ik zal eens vragen... ) |
|
||||
|
Citaat:
Ik heb momenteel bar weinig tijd om te fotograferen. Dan bedoel ik er even rustig op uit gaan om er eens lekker voor te gaan zitten zeg maar. Het is een hobby, en een hobby mag tijd en zelfs geld kosten. Maar dan moet je het wel hebben. Naast mijn reguliere werkweek ben ik momenteel mijn badkamer aan het verbouwen, Nou ja verbouwen. "FFFF" een nieuw wandmeubel ophangen. De kinden en mijn overige activiteiten slokken de rest van mijn tijd op. Gewoon even wat minder tijd dus. Wel jammer want ik wil natuurlijk van alles uitproberen. Zolas deze hieronder. Geen geweldige plaat maar leuk om e.e.a. eens uit te proberen. Komt wel weer.
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke viewer op je page | Jos Kerssen | WZ - Wie helpt mij | 19 | 30 augustus 2009 10:55 |
| Wie weet welke juffer dit is..?? | @Jets | Diggers Werkplaats | 11 | 21 juni 2009 19:46 |
| welke rubriek | Antoinette | Service balie | 2 | 26 februari 2007 09:55 |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |