![]() |
D-DIG.NL - Fotoforum voor Fotografie - Nieuws op fotografiegebied, de digitale camera en fotografie. |
|
|
|||||||
| Registreer | Profiel-fotoalbums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links - als je ingelogd bent zul je veel minder advertenties zien. Nog geen lid? Registreren is gratis en vrijblijvend. |
"Ben het met veel van de commentaren eens hoor. De site is nog maar net begonnen. Sommige teksten zijn min of meer verschenen als "vulling" en zijn zeker voor verbetering vatbaar. Absoluut fijn dat jullie meelezen en meekijken. CP is zelf ook nog niet echt tevreden en jullie input houdt ..."
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Re: CP pleegt nieuwbouw
Ben het met veel van de commentaren eens hoor. De site is nog maar net begonnen. Sommige teksten zijn min of meer verschenen als "vulling" en zijn zeker voor verbetering vatbaar. Absoluut fijn dat jullie meelezen en meekijken. CP is zelf ook nog niet echt tevreden en jullie input houdt me scherp. Dank!
||||
|
Het ziet er heel mooi uit Jos. Van websites zelf heb ik geen kaas gegeten en daar kan ik niets maar dan ook niets zinnigs over zeggen. Vind de kleuren en de eerste indruk erg indrukwekkend.
|
| De volgende gebruiker zegt "thanks!" tegen @Jets voor deze bijdrage: | ||
Jos Kerssen (12 februari 2010) | ||
|
||||
|
Citaat: