Digibi's Photohouse geheel vernieuwde site

Dit is de discussie "Digibi's Photohouse geheel vernieuwde site" in het forum WZ - Sitebeoordeling, onderdeel van Webbuilders Zone op D-DIG.NL

"Ik heb net even rondgekeken op je site en vind het heel erg fraai in elkaar steken. Ook de (niet directe foto-)info over bijvoorbeeld Joomla! vind ik interessant. Zelf worstel ik nog met de lay-out en structuur van mijn eigen website (ik ben daar niet echt tevreden mee) en als ..."

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
    Arjen's schermafbeelding
    Arjen is offline Supporter
    Reputatiekracht: 34
    Reputatie: 3601
    Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Arjen is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Leeftijd
    49
    Afbeeldingen
    131
    Thanks!
    515
    Is 456 x bedankt in 442 berichten
    Rep kracht
    34

Re: Digibi's Photohouse geheel vernieuwde site

Ik heb net even rondgekeken op je site en vind het heel erg fraai in elkaar steken.
    Ook de (niet directe foto-)info over bijvoorbeeld Joomla! vind ik interessant.
    Zelf worstel ik nog met de lay-out en structuur van mijn eigen website (ik ben daar niet echt tevreden mee) en als dan jou info lees (en dat je er geen programmeur voor hoeft te zijn) vind ik het erg interessant worden...

Ik kom er zeker nog een paar keer terug.
    Voor de foto's, maar ook voor studiedoeleinden over de andere info die je er op hebt gezet.
    Mooi, overzichtelijk en duidelijk doordacht gemaakt..

Groetjes, Arjen
    There is more, beyond the visible spectrum...
    weblog: http://blogger.xs4all.nl/klaveraj website: http://www.xs4all.nl/~klaveraj

Jos Kerssen's schermafbeelding
    Jos Kerssen is nu online Global Moderator
    Reputatiekracht: 31
    Reputatie: 2883
    Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Is 349 x bedankt in 345 berichten
    Rep kracht
    31

Compliment voor je site Bia. Resultaat van heel wat uurtjes werk schat ik zo. Dat zullen niet heel veel mensen je na (willen) doen. Terecht haal je aan dat de benodigde kennis voor veel mensen een barriere vormt voor het maken van een mooie site. Kennis waar je op je site inzicht in wilt geven. Mooi initiatief. Joomla kan hier zeker wat in betekenen maar vraagt nog steeds om de nodige technische kennis en een boel tijd.

Volgens mij hoorde ik in Roberts commentaar al wat tromgeroffel. Let de komende paar weken dus extra op jullie Favoriete Foto Forum (Hey, D-dig heeft een triple-f-status! ). D-dig zou D-dig niet zijn als we hierin niet ook een perfecte oplossing zouden bieden. Roffel, roffel, roffel.

(Sorry Bia voor het vervuilen van jouw draadje )
    Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
    Kiekdoosje: Nikon, what else!

Visuweel's schermafbeelding
    Visuweel is offline Digger
    Reputatiekracht: 10
    Reputatie: 923
    Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie
    Leeftijd
    48
    Afbeeldingen
    4
    Thanks!
    147
    Is 105 x bedankt in 100 berichten
    Rep kracht
    10

Helaas Bia, ik kan de site niet zien, na enige minuten laden krijg ik alleen een "SQL error" pagina te zien, maar misschien komt dat omdat je er nu mee bezig bent... ?

Ik probeer het binnenkort weer :-)

Groetjes,
    Margo
    "Photographic vision means seeing as opposed to merely looking.<...>
    Vision reflects what the photographer truly thinks, feels and believes."
    Joe Cornish geciteerd in het boek "Developing vision & style".

€dyb's schermafbeelding
    €dyb is nu online Digger
    Reputatiekracht: 7
    Reputatie: 305
    €dyb is hard op weg een goede reputatie te verwerven €dyb is hard op weg een goede reputatie te verwerven €dyb is hard op weg een goede reputatie te verwerven €dyb is hard op weg een goede reputatie te verwerven
    Afbeeldingen
    10
    Thanks!
    4
    Is 13 x bedankt in 13 berichten
    Rep kracht
    7

Hier doet tie het gewoon!
    Erg mooi en compleet. Wat een tijd zit hier in.
    Hij staat bij de favorieten. Kan ik regelmatig even kijken en genieten.
    Groetjes €dith

DIGIBI's schermafbeelding
    DIGIBI is offline Bronze Digger
    Reputatiekracht: 23
    Reputatie: 1005
    DIGIBI heeft een heel goede reputatie DIGIBI heeft een heel goede reputatie DIGIBI heeft een heel goede reputatie DIGIBI heeft een heel goede reputatie DIGIBI heeft een heel goede reputatie DIGIBI heeft een heel goede reputatie DIGIBI heeft een heel goede reputatie DIGIBI heeft een heel goede reputatie
    Afbeeldingen
    83
    Thanks!
    0
    Is 1 x bedankt in 1 bericht
    Rep kracht
    23

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coolpix Bekijk bericht
    Compliment voor je site Bia. Resultaat van heel wat uurtjes werk schat ik zo. Dat zullen niet heel veel mensen je na (willen) doen. Terecht haal je aan dat de benodigde kennis voor veel mensen een barriere vormt voor het maken van een mooie site. Kennis waar je op je site inzicht in wilt geven. Mooi initiatief. Joomla kan hier zeker wat in betekenen maar vraagt nog steeds om de nodige technische kennis en een boel tijd.

Volgens mij hoorde ik in Roberts commentaar al wat tromgeroffel. Let de komende paar weken dus extra op jullie Favoriete Foto Forum (Hey, D-dig heeft een triple-f-status! ). D-dig zou D-dig niet zijn als we hierin niet ook een perfecte oplossing zouden bieden. Roffel, roffel, roffel.

(Sorry Bia voor het vervuilen van jouw draadje )
    Dank voor jullie reacties. Leuk te horen dat jullie op de site interessante informatie vinden want dat is ook de bedoeling, naast kijk- en reisgenot aan de hand van foto's van mij zelf of gastfotografen.

Coolpix ja draadje vervuilen, maar ik antwoord je even. Ik heb in minder dan 15 minuten een site gemaakt met joomla! (zie een voorbeeldsite, die nog net niet helemaal af is, maar binnenkort wel) op Welcome to the Frontpage. Deze gebruik ik om tijdens de open dagen van de HCC en bij andere gelegenheden te laten zien aan mensen hoe gemakkelijk het is een eenvoudige site met een mooie gallery met joomla! te maken. Het aardige is dat als je een provider zoekt die joomla! voorgeinstalleerd heeft je meteen aan de slag kunt zonder technische kennis. Wat mij de tijd heeft gekost is de content bij elkaar brengen en ordentelijk in de site zetten. Dat werk blijft altijd. Maar dat vind ik toevallig erg leuk. Ik heb me helemaal uitgeleefd in mijn site , heerlijk! Af en toe had ik een editor die niet helemaal luisterde, maar die heb ik inmiddels in de vingers.

Maar fijn dat het warme pleidooi dat ik binnen D-DIG vanaf de start heb gehouden voor een eenvoudige kant en klaar site voor fotografen er nu van komt. Ik heb inmiddels dat idee ook zelf verder uitgewerkt zoals je ziet op digibi.info.

Ik maak een site liever zelf. Dat is boeiend en spannend. Maar ik denk dat veel mensen er plezier van kunnen hebben als ze snel een eigen site online hebben. Succes met dit initiatief.
    Laatst gewijzigd door DIGIBI; 26 april 2009 om 20:21
    met hartelijke groet,

Bia

digibi's snelcursus joomla!

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Soortgelijke discussies

1. En dit is mijn site
    By doenoe in forum WZ - Sitebeoordeling
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 31 januari 2009, 23:03
  2. Een vraag over foto's op de site