Jos , heb je een Joomla -site ?
"Zelf gebruik ik simpleviewer maar wil daar eigenlijk wel vanaf. Coppermine vind ik niet mooi om te zien. Welke alternatieven kennen jullie of hebben jullie op je site?..."
Zelf gebruik ik simpleviewer maar wil daar eigenlijk wel vanaf. Coppermine vind ik niet mooi om te zien. Welke alternatieven kennen jullie of hebben jullie op je site?
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
Jos , heb je een Joomla -site ?
Nee, ben een absolute nitwit die in frontpage wat heeft zitten knutselen![]()
Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
Kiekdoosje: Nikon, what else!
Ik zal even voor je neuzen , momentje.![]()
Wat is er mis met Coppermine?
Je kan de lay out aanpassen aan je website.
Ja, dat klopt.
Sorry hoor, ga me hier even mee bemoeien, ik krijg altijd kriebels als ik het woord Frontpage zie... ;-)
Jos, ik heb een paar dagen nadat ik je gevraagd had naar Simpleviewer een heel mooi pakket aangeschaft,
Flash web image gallery photo album and slideshow software , omdat de aanpassingsmogelijkheden veel groter zijn. Het is even puzzelen welke code bij wat hoort, maar ik ben al een aardig eind op weg om m'n website eindelijk eens online te krijgen.
Voor iemand die meer verstand heeft van fotograferen dan van html en css enzo is het misschien even wennen, maar bij mij is het andersom; als het je wat lijkt heb je bij deze een vraagbaak bij de hand :-)
Groetjes,
Margo
"Photographic vision means seeing as opposed to merely looking.<...>
Vision reflects what the photographer truly thinks, feels and believes."
Joe Cornish geciteerd in het boek "Developing vision & style".
Zei u HTML en CSS enzo?
Ehm, kan ik u inlijven in het D-DIG Technoteam?
Over albumsoftware, nog een optie: JAlbum. Dat is echt prachtig... en makkelijk aan te passen / in te passen ook.
Wil je het forum helpen door supporter te worden ? -> Klik dan hier <-
In no-time je eigen website online ? -> klik hier <-
Mijn bescheiden blogje -> klik <-
Ja , JAlbum had ik ook willen noemen .
Heeft een hele mooie layout en is ook goed aan te passen .
Laatst gewijzigd door anne; 19 januari 2009 om 21:28
Favorieten/bladwijzers