Welke viewer op je page

Dit is de discussie "Welke viewer op je page" in het forum WZ - Wie helpt mij, onderdeel van Webbuilders Zone op D-DIG.NL

"Zelf gebruik ik simpleviewer maar wil daar eigenlijk wel vanaf. Coppermine vind ik niet mooi om te zien. Welke alternatieven kennen jullie of hebben jullie op je site?..."

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
    Jos Kerssen's schermafbeelding
    Jos Kerssen is offline Global Moderator
    Reputatiekracht: 31
    Reputatie: 2868
    Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Is 346 x bedankt in 342 berichten
    Rep kracht
    31

Welke viewer op je page

Zelf gebruik ik simpleviewer maar wil daar eigenlijk wel vanaf. Coppermine vind ik niet mooi om te zien. Welke alternatieven kennen jullie of hebben jullie op je site?
    Een chaos is pas een Chaos als er JK bij staat
    Kiekdoosje: Nikon, what else!

anne's schermafbeelding
    anne is offline Team Assist
    Reputatiekracht: 58
    Reputatie: 6400
    anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    103
    Weblogartikelen
    6
    Thanks!
    1.018
    Is 1.114 x bedankt in 1.103 berichten
    Rep kracht
    58

Re: Welke viewer op je page

Jos , heb je een Joomla -site ?

Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie Jos Kerssen is heel goed bezig, heeft een uitmuntende reputatie
    Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Rep kracht
    31

Nee, ben een absolute nitwit die in frontpage wat heeft zitten knutselen

anne's schermafbeelding
    anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie anne is zeer gewaardeerd, behoort tot de absolute top qua reputatie
    Afbeeldingen
    103
    Weblogartikelen
    6
    Thanks!
    1.018
    Rep kracht
    58

Ik zal even voor je neuzen , momentje.

Rapidas's schermafbeelding
    Rapidas is nu online Digger
    Reputatiekracht: 10
    Reputatie: 791
    Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie
    Afbeeldingen
    77
    Thanks!
    177
    Is 93 x bedankt in 87 berichten
    Rep kracht
    10

Wat is er mis met Coppermine?
    Je kan de lay out aanpassen aan je website.

Leeftijd
    51
    Afbeeldingen
    38
    Weblogartikelen
    3
    Thanks!
    537
    Rep kracht
    31

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapidas Bekijk bericht
    Wat is er mis met Coppermine?
    Je kan de lay out aanpassen aan je website.
    Ik wil vanuit m'n menu's naar verschillende albums kunnen. Volgens mij moet je bij Coppermine kiezen in coppermine zelf.

Rapidas's schermafbeelding
    Rapidas is nu online Digger
    Reputatie: 791
    Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie Rapidas heeft een goede reputatie
    Afbeeldingen
    77
    Thanks!
    177
    Is 93 x bedankt in 87 berichten
    Rep kracht
    10

Ja, dat klopt.

Visuweel's schermafbeelding
    Visuweel is offline Digger
    Reputatie: 923
    Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie Visuweel heeft een goede reputatie
    Leeftijd
    48
    Afbeeldingen
    4
    Thanks!
    147
    Is 105 x bedankt in 100 berichten
    Rep kracht
    10

Sorry hoor, ga me hier even mee bemoeien, ik krijg altijd kriebels als ik het woord Frontpage zie... ;-)

Jos, ik heb een paar dagen nadat ik je gevraagd had naar Simpleviewer een heel mooi pakket aangeschaft,
    Flash web image gallery photo album and slideshow software , omdat de aanpassingsmogelijkheden veel groter zijn. Het is even puzzelen welke code bij wat hoort, maar ik ben al een aardig eind op weg om m'n website eindelijk eens online te krijgen.

Voor iemand die meer verstand heeft van fotograferen dan van html en css enzo is het misschien even wennen, maar bij mij is het andersom; als het je wat lijkt heb je bij deze een vraagbaak bij de hand :-)

Groetjes,
    Margo
    "Photographic vision means seeing as opposed to merely looking.<...>
    Vision reflects what the photographer truly thinks, feels and believes."
    Joe Cornish geciteerd in het boek "Developing vision & style".

Robert Zijl's schermafbeelding
    Robert Zijl is offline Global Moderator
    Reputatiekracht: 41
    Reputatie: 3776
    Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie Robert Zijl is zeer goed bezig, heeft een glansrijke, onberispelijke reputatie
    Afbeeldingen
    109
    Weblogartikelen
    11
    Thanks!
    147
    Is 369 x bedankt in 358 berichten
    Rep kracht
    41

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Visuweel Bekijk bericht
    Voor iemand die meer verstand heeft van fotograferen dan van html en css enzo is het misschien even wennen, maar bij mij is het andersom; als het je wat lijkt heb je bij deze een vraagbaak bij de hand :-)
    Zei u HTML en CSS enzo?

Ehm, kan ik u inlijven in het D-DIG Technoteam?

Over albumsoftware, nog een optie: JAlbum. Dat is echt prachtig... en makkelijk aan te passen / in te passen ook.
    Wil je het forum helpen door supporter te worden ? -> Klik dan hier <-
    In no-time je eigen website online ? -> klik hier <-
    Mijn bescheiden blogje -> klik <-

anne's schermafbeelding
    Afbeeldingen
    103
    Weblogartikelen
    6
    Thanks!
    1.018
    Rep kracht
    58

Ja , JAlbum had ik ook willen noemen .
    Heeft een hele mooie layout en is ook goed aan te passen .
    Laatst gewijzigd door anne; 19 januari 2009 om 21:28

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reportage maken, welke stand?
    By Angela in forum Wie helpt mij
    Reacties: 21
    Laatste bericht: 12 juni 2008, 10:35
  2. welke rubriek
    By Antoinette in forum Helpdesk / Servicebalie - afgehandeld
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 26 februari 2007, 09:55